י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

באדיבות 'יקבי כרמל' ו'שיר מתנות': טיפים למשלוחי מנות מעוצבים ומרשימים

בחרתם להעניק משלוח מנות עם בקבוק יין משובח? ברכות, סביר להניח שכרגע אתם מסתבכים עם האריזה, אז עם צלופן או בלעדיו? להדביק עם דבק חם? ואולי לצרף שקית יפה? 'יקבי כרמל' ורבקי ויסברוד,  בעלת המותג 'שיר מתנות' נותנים טיפים מקצועיים לשילוב אלגנטי ופרקטי של יינות במשלוחי המנות

באדיבות 'יקבי כרמל' ו'שיר מתנות': טיפים למשלוחי מנות מעוצבים ומרשימים
טיפים לאריזת יין צילום: יח"צ

בחרתם להעניק משלוח מנות עם בקבוק יין משובח? ברכות, סביר להניח שכרגע אתם מסתבכים עם האריזה... אז עם צלופן או בלעדיו? להדביק עם דבק חם? ואולי לצרף שקית יפה? 'יקבי כרמל' ורבקי ויסברוד,  בעלת המותג 'שיר מתנות' נותנים טיפים מקצועיים לשילוב אלגנטי ופרקטי של יינות במשלוחי המנות.

  • הטיפ הראשון הוא מה לא עושים: לא משתמשים עם דבק חם באריזת המשלוח. איך אורזים בדרך בטוחה ואלגנטית? הנה מספר אפשרויות:
  • פשוט ופרקטי: השתמשו בנייר דבק רחב והדביקו את הבקבוק לתחתית קשיחה. פרסו את הדבק מצד לצד, מימין לשמאל, ולאחר מכן מאחור ומלפנים. והרי לכם משלוח יציב ונוח.
  • משודרג: קחו מפית מבד, קפלו לחצי, ועטפו את הבקבוק. פתחו את שתי הקצוות לשני הצדדים, וצרו כמין צווארון סביב צוואר הבקבוק. מה קבלתם? חולצה יוקרתית העוטפת את הבקבוק, לה ניתן להוסיף פפיון, והרי לכם בקבוק יין מהודר בלבוש מלכותי ויקר...
  • בטוח ומיוחד: ניתן לרכוש קופסאות יין מיוחדות, המעניקות מענה אלגנטי לאריזת משלוחים וחוסכות את העטיפה המסורבלת בצלופן. הקופסאות מגיעות במספר גדלים וצורות, שקופות או אטומות. להן אפשר להוסיף שוקולדים יוקרתיים המשדרגים את המשלוח.
  • נוח לנשיאה: שקית אלגנטית היא הפתרון הנוח ביותר. ניתן למצוא שפע של שקיות אלגנטיות, יוקרתיות וייעודיות ליין.
  • קונספט זה הכל: אם אתם מעוניינים לתת משלוח עשיר ויוקרתי, ניתן לבחור בקונספט של יקב איכותי כ'יקבי כרמל'. בוחרים מנעד מגוון של  בקבוקי יין , אפשר לשלב בקבוק מסדרת 'סלקטד' הפופולרית, 'באזז' הצעירה, 'פרייבט קולקשן' המצוינת  ו'אזורית' היוקרתית מוסיפים ברכה בתווית של הבקבוק, תחרה יוקרתית וסרט עשיר, והנה הגשתם משלוח מלא ביין ושופע שמחה. פורים שמח!


יינות 'יקבי כרמל', בכשרות בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

 

פורים משלוחי מנות כרמל מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד