י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שיהיה בריא"

נתניהו: ביקשתי מלפיד שלא יפריע לי לעבוד

ברקע הביקורת שהטיחו כלפיו גנץ ולפיד, נתניהו דוחה את הטענות הקשות וקובע כי מנהיגי מפלגת הגנרלים מאוד נלחצו מהפריצה האיראנית לטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב

נתניהו: ביקשתי מלפיד שלא יפריע לי לעבוד
נתניהו ולפיד במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות מסיבת העיתונאים שנערכה אמש במהלכה טענו מנהיגי מפלגת כחול לבן כי ראש הממשלה עשה הון עתק מעסקת הצוללות, נתניהו יוצא להגנת שמו הטוב וטוען, "לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות".

את הדברים אמר נתניהו במפגש עם ראשי רשויות בשילה הקדומה. לדברי נתניהו, "הדבר הזה נבדק במסרקות ברזל על ידי הפרקליטות ועל ידי היועץ המשפטי לממשלה. הם קבעו חד משמעית שאני לא חשוד בדבר ושאין שום דבר במעשיי". 

ראש הממשלה הסביר לקהל שומעי לקחו את הסיבה בגינה בחרו מנהיגי המפלגה שמאיימת על שלטונו להעלות את הפרשה מהאוב ללב השיח הציבורי. "אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו מהפריצה האיראנית לטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב", אמר רה"מ.

יאיר לפיד, ממנהיגי מפלגת 'כחול לבן' הגיב בחריפות לדברי רה"מ וטען כי ביקש את עזרתו מול האמריקנים. "‏נתניהו, כמו תמיד אתה מעדיף לשקר במקום לענות", כתב לפיד.

"הגיע הזמן שתספר לציבור שביקשת ממני עזרה מול האמריקאים כדי לטרפד את הסכם הגרעין עם איראן. אין לך גבול", הוסיף לפיד.

 

לפיד האשים: "גם בנושא הזה אתה פוגע בבטחון המדינה בשביל צרכים פוליטיים. הגיע הזמן שתענה מדוע אישרת את מכירת הצוללות ולמה קיבלת 16 מליון?".

נתניהו הגיב מאוחר יותר לטענת לפיד וכתב: "‏העזרה היחידה שביקשתי מיאיר לפיד ביחס לאמריקנים זה שהוא ישתדל לא להפריע לי לעבוד. כרגיל הוא לא הקשיב, תמך בהסכם המסוכן עם איראן ותקף אותי על שיצאתי לנאום בקונגרס האמריקני נגדו. שיהיה בריא".

‏במסיבת העיתונאים שנערכה אמש, טען לפיד: "כמי שהעיד בפרשת הצוללות, כמי שניהל חלק מהמשא ומתן עם הממשלה הגרמנית, אני מצטרף לקביעה הנחרצת- זו פרשיית השחיתות הבטחונית הגדולה בתולדות המדינה, ונתניהו עומד במרכזה. לא יהיה מנוס, הוא ייחקר".

 

בנימין נתניהו צוללות בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד