י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פרסום ראשון

מתנכלים לש"ס: "הקמפיין הוא שוחד בחירות"

הקמפיין המוצלח שמנהלת תנועת ש"ס בחודש האחרון היה לצנינים בעיני אנשי שמאל מ'התנועה לאיכות השלטון', שהציגו בפני המפלגה הספרדית איום בעתירה, אם לא יסירו את קמפיין 'אות בספר תורה'

מתנכלים לש"ס: "הקמפיין הוא שוחד בחירות"
ספר תורה צילום: דוד כהן, פלאש90

שבועות בודדים ליום הבחירות ויש מי שלא מרוצה מההצלחה וההד של קמפיין ש"ס ומנסה להתנכל לה בדמות איום בעתירה, בעקבות הקמפיין הקורא למצביעי ש"ס להביא תומכים נוספים ובכך יזכו לאות בספר תורה שיוכנס לכותל המערבי.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה פנייה ששיגרו מהתנועה לאיכות השלטון לידי תנועת ש"ס ובה נכתב כי "מהמודעה עולה כי כל אדם שנרתם לפרוייקט האמור, ומצליח להביא תומך חדש לש"ס, כמו גם כל התומכים החדשים - שיזכו לקבל אות על שמם בספר תורה שיוכנס לכותל המעריב", ומזה אומרים מהתנועה לאיכות השלטון "עולה חשד לשוחד בחירות".

עורכי הדין החתומים על הפנייה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' מציינים במכתבם כי, "הבטחה זו בסמוך לבחירות בהן מפלגת ש"ס מתמודדת מעלה חשש ממשי לפגיעה בטוהר הבחירות ולביצוע עבירה של שוחד בחירות ואף מהווה תעמולת בחירות האסורה על פי חוק".

בסיכום הפנייה עורכי הדין החתומים על הדרישה עו"ד זהר אלטמן - רפטל ועו"ד גל רבינוביץ מבקשים מש"ס לחדול מפרסום הקמפיין כשהם מצמידים לפנייתם איום, כי הם שוקלים את צעדיהם ובהם גם צעדים משפטיים.

עורך הדין תומר נאור, ראש האגף המשפטי ב'תנועה לאיכות השלטון' מציין "על פניו מדובר בהפרה בוטה של דיני הבחירות, עד כדי מתן שוחד בחירות של ממש לבוחרים פוטנציאלים, ובניגוד לחוק".

"ככל שלא יוסרו המודעות והמבצע הבלתי חוקי הזה יסתיים, נאלץ לבחון את המשך צעדינו המשפטיים, לרבות פנייה ל'ועדת הבחירות המרכזית' על מנת שתורה למפלגת ש"ס לחדול מחלוקת המתנות".

התנועה לאיכות השלטון ועדת הבחירות המרכזית ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד