י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בישיבה הגדולה בישראל

כך הצטרפו מאות אברכים להשקעה נדירה ומניבה

הקמפיין השנה של הת"ת בישיבת מיר שבר שיאים חדשים. וידאו של כל רבני הישיבה הוקרן בענק, פרוספקטים וסיפוק רב מהכנסות של מאות אלפי שקלים. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

כך הצטרפו מאות אברכים להשקעה נדירה ומניבה
קמפיין הת"ת של ישיבת מיר צילום: באדיבות המצלם

ישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים סערה. לוחות המודעות בבתי המדרש התמלאו בפרסומים ובידיעות על השקעה מיוחדת בעלת תשואה מובטחת. 'מותאם לכלל האברכים', נכתב במודעות שנשאו את הכותרת 'השקעת המאה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חלק מהמודעות הוסרו בטענה כי אין מקומן בבתי מדרש, חלק מהאברכים בדקו את חסכונותיהם על מנת לשקול הצטרפות למיזם כאשר פרטיו יתפרסמו, אבל אף אחד לא היה מוכן למה שקרה ביום ראשון האחרון.

מודעת ענק קיבלה את פני האברכים בתחילת השבוע. 'השקעת המאה', הצטרפות חד-שנתית לארגון תומכי תורה בהשקעה חד-פעמית של מאה שקלים בלבד.

זקן המשגיחים הגה"צ רבי אהרן חדש מעניק את ברכתו

לקריאה הצטרפו, באופן נדיר, רוב רבני הישיבה ובראשם זקן המשגיחים הגאון הצדיק רבי אהרן חדש והגאון רבי יצחק אזרחי מראשי הישיבה. דבריהם הנרגשים הוקרנו על גבי מסך ענק בכניסה לחדר האוכל והעיר מיר צהלה ושמחה.

יצויין כי ארגון הת"ת של מיר מסייע לאלפי הבחורים בישיבה בדגש על הצרכים המיוחדים המאפיינים את מקום התורה הגדול בעולם. בחורים מהארץ ומחוצה לה, בחורים מבוגרים וצעירים, פעילות רחבת היקף שאין לה אח ורע.

בדוכני ההשקעה שהוצבו במיקומים אסטרטגיים בשכונת בית ישראל הוצעו לאברכים מספר מסלולי השקעה כדאיים. השקעת המאה הבסיסית, תרומה חד פעמית בת מאה שקלים, השקעת הזהב, תרומה בת מאה ושמונים שקלים המזכה בתפילה וברכה אצל הגה"צ רבי בנימין פינקל, ומעל כולן השקעת היהלום הנדירה.

המצטרפים להשקעת היהלום, בחתימה על הוראת-קבע לשנה הקרובה, זכו במתנה יקרת ערך וחסרת תקדים. ספר 'שיחות-מוסר', שיחותיו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים שמואלביץ זצ"ל שנערך על ידי מייסד הת"ת ראש הישיבה הגאון רבי אריה פינקל זצ"ל, בהקדשה אישית ומיוחדת מאת הגה"צ רבי בנימין פינקל.

המגבית בעיצומה, אך ההצלחה ע"פ הפרטים שמגיעים ל'בחדרי חרדים' עד כה, מסחררת. אלפי בני הישיבה הצטרפו למסלולי ההשקעה בקמפיין שעוד לא נראה כמוהו בישיבה כלשהי בארץ, ודאי שלא בישיבת מיר.

גבאי הת"ת מקווים כי ההצלחה תמשיך ותלווה את מגבית הפורים הגדולה, על מנת שיכולים יהיו להמשיך ולסייע באלפי המקרים המגיעים מידי שנה. אם לשפוט לפי מה שנראה בינתיים, הם בכיוון מצוין.

הקמפיין בישיבת מיר

ישיבת מיר תומכי תורה רבי אהרן חדש קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד