י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בשם "הדמוקרטיה"

זעם: בלשים פרצו לשיעורו של הרב ועצרו נערים

שוטרים פרצו לשיעור של הרב דוב ליאור, מרבני הציונות הדתית, שנערך במבנה שהוקם במקום הפיגוע הקשה אמש והחלו לעצור מתיישבים • בן ארי: "מערכת שלטון החוק ממשיכה להתנכל למתיישבים הגיבורים" | בן גביר: "מצאו להם משטרת ישראל עיסוק אחר: הפרעה לשיעורי תורה"

זעם: בלשים פרצו לשיעורו של הרב ועצרו נערים
הרב דב ליאור צילום: Kobi Gideon / Flash90

שוטרים ובלשים פרצו לשיעור תורה שנערך ע"י הרב דוב ליאור, מגדולי רבני הציונות הדתית, שנערך היום (שלישי) במבנה שהוקם במקום הפיגוע הרתחני בו נרצחו שלשום שני יהודים בצומת אריאל. בשיעור השתתף ואף העביר שיעור בעצמו יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי.

השוטרים פרצו לשיעור תוך דבריו של הרב ליאור, והפריעו למהלכו התקין. על אף בקשת משתתפי השיעור מהשוטרים שלא להפריע להמשך מהלך השיעור, השוטרים לא עזבו את המקום, והחלו לעכב ולעצור נערי גבעות שנכחו במקום. לשאלת ד"ר מיכאל בן ארי שנכח במקום מדוע השוטרים מפריעים למהלך השיעור, השיבו השוטרים כי "הם ממלאים את תפקידם", וסירבו לפרט מעבר לכך.

ד"ר מיכאל בן ארי אומר בתגובה לדברים כי "לאחר שמערכת 'שלטון החוק' פסלה אותי השבוע מלרוץ לכנסת, היא ממשיכה בהתנכלותה לאוהבי עם ישראל ולמתיישבים הגיבורים, ומפריעה לשיעור תורה שנערך במקום בו נרצחו שני יהודים, בשל אזלת היד והתרפסותה של המשטרה. הגיעה העת שהמשטרה תפנה את כוחותיה לטפל בטרוריסטים האמיתיים, ולא בבוני ארצנו".

עו"ד איתמר בן גביר אומר כי "במקום לשלוח כוחות לביצוע פעולות גמול משמעותיות כתגובה על הפיגוע הרצחני והמזעזע לו היינו עדים, ובכך להרתיע את המבקשים לפגוע ביהודים, מצאו להם שוטרי משטרת ישראל עיסוק אחר: הפרעה לשיעורי תורה. בכהונתי בכנסת אני מתכונן לטפל ביתר שאת בהתנכלות המשטרה למתיישבים, ואפעל לעצירתה לאלתר". 

הרב דב ליאור מיכאל בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד