י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ש"ס ויהדות התורה מתואמים

המפלגות החרדיות מבהירות: "לא נלך עם גנץ. נעלנו את הדלת"

הנציגות החרדית מצננת את ההתלהבות של יו"ר כחול לבן בראיונות לכלי התקשורת הערב בנוגע לשותפות עם ש"ס ויהדות התורה | בתיאום מלא, מבהירים במפלגות החרדיות כי הם מתואמים בתמיכה בנתניהו, ולדבריהם, "בשום צורה לא נלך עם גנץ" | "סגרנו את הדלת ואף נעלנו אותה"

המפלגות החרדיות מבהירות: "לא נלך עם גנץ. נעלנו את הדלת"
בני גנץ צילום: שריה דיאמנט

בעקבות הראיונות שהעניק הערב (שלישי) ולאחר ההקלטות שפורסמו בהן נשמע בני גנץ מצהיר כי יפעל לישיבה עם המפלגות החרדיות - בש"ס וביהדות התורה מבהירים: "לא נשב עם מי שחבר ברית עם גדול שונאי הדת ומי שהוכח כאחד הכשלונות המהדהדים בפוליטיקה הישראלית".

ב'יהדות התורה' אמרו הערב ל'בחדרי חרדים': "אנו מציעים לאזרחי ישראל שלא להתבלבל מראיונות גנץ והבהרות שתבאנה אחריהן. יהדות התורה וש"ס מתואמות ומאוחדות בתמיכה בנתניהו, ובשום צורה לא נלך עם גנץ".

ביהדות התורה הוסיפו והבהירו ברוח הדברים של גנץ שפורסמו בהקלטות, "סגרנו את הדלת ואף נעלנו אותה. לא נשב עם מי שחבר ברית עם גדול שונאי הדת ומי שהוכח כאחד הכשלונות המהדהדים בפוליטיקה הישראלית - מקצועית, חברתית, כלכלית וערכית".

בש"ס הצהירו במקביל, כי "בניגוד לגנץ, אנחנו לא משאירים שום דלת פתוחה. ש"ס לא תשב בשום מצב בממשלת גנץ לפיד ותמליץ לנשיא רק על נתניהו לראשות הממשלה".

"מצע מפלגת גנץ-לפיד מוביל להרס המדינה היהודית, לרמיסת כבוד השבת, נישואין אזרחיים וחילול הכותל המערבי. רק ש״ס חזקה תמנע מהם לממש אותו", הבהירו הערב בש"ס.

כאמור, הדברים מגיעים בתגובה לדברי גנץ שהצהיר בסדרת ראיונות לתקשורת כי הוא מעוניין לשתף את החרדים בקואליציה עתידית ברשותו; "אנחנו שומעים הרבה דברים בפוליטיקה. בחדרי חרדים (הטעות במקור), יודעים מי זה בני גנץ, יודעים שאפשר לעבוד אתו. עד הבחירות כולם משתוללים, אחרי - לאנשים יש שכל והם יצטרפו".

יו"ר כחול לבן הוסיף בעניין הישיבה עם החרדים כי "זה נהנה וזה לא חסר. נשב אחרי הבחירות. חוק הגיוס שלפיד מדבר עליו זה חוק שמערכת הבטחון ניסחה, ונתמוך בו כפי שהוגש".

באופן דומה התייחס גנץ לנושא בראיון לאתר ynet. לדברי גנץ, "יש קמפיין עד לשם ויש קמפיין אחרי הבחירות. אנחנו ננהל משא ומתן עם מי שצריך, אנחנו נהיה המפלגה הכי גדולה, הניצחון יהיה ברור, האלטרנטיבה השלטונית תהיה מובהקת. יש לנו אינטרס לשרת את כל אזרחי ישראל - אלו שהצביעו לנו ממש, אנשי כחול לבן, וגם אלו שלא הצביעו לנו. החרדים אינם חריגים מהסיפור הזה. בחדרי חדרים אנשים אומרים לנו 'חלאס עם ביבי'. בחדרי חדרים אנשים מבינים שצריכים לדבר אחד עם השני. אני בעד התורה, אני בעד מסורת ישראל".

יהדות התורה בני גנץ קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד