כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אבי רוזן מונה למנהל התוכניות ב'קול חי'

פחות משבוע מאז שיענקי פלאי, מנהל התוכניות של רדיו 'קול חי', פרש מתפקידו, מציגה התחנה את המחליף: אבי רוזן, שהיה ממייסדי התחנה ופרש לפני 10 שנים, חוזר 'הביתה'

אבי רוזן. צילום יח"צ: מנדי אור
אבי רוזן. צילום יח"צ: מנדי אור

פחות משבוע מאז שיענקי פלאי, מנהל התוכניות של רדיו 'קול חי', פרש מתפקידו, ותחנת הרדיו מציגה את המחליף: אבי רוזן, שהיה ממייסדי התחנה ופרש לפני 10 שנים, חוזר 'הביתה'.

רוזן יחל בתפקידו החל ממחר, יום ה'. בתפקידו כמנהל התוכניות ברדיו, אחת המשימות הראשונות שיאלץ לטפל בהן, יהיה להביא לשקט תעשייתי במסדרונות הרדיו שידעו עליות ומורדות בתקופה האחרונה.

לרוזן, איש נעים הליכות, ניסיון עשיר בתחום הרדיו והעיתונות במגזר החרדי.

את דרכו התקשורתית החל ב'רדיו 2000', שם שימש כמנהל תוכניות וכשדרו במשך שנה וחצי.
בשנת 1996 היה מצוות המייסדים של רדיו 'קול חי', והגיש בתחנה במשך שש שנים את התוכנית היומית 'חי חזק', שזכתה להאזנה גבוהה. כמו כן שימש רוזן בתקופת עבודתו ברדיו בתפקידים שונים.

בשנת 2002 מונה רוזן לעורך ראשי ברשת 'קו עיתונות דתית', שם עבד כתשע שנים, עד להתפטרותו. מאז עזב את הרשת, היא סובלת מירידה ניכרת במדד החשיפה. במהלך השנה האחרונה ניהל רוזן משא ומתן עם מספר כלי תקשורת.

במסגרת תפקידו החדש יהיה רוזן אחראי על לוח התוכניות ומחלקת החדשות בתחנה.

המינוי מגיע, כאמור, ימים ספורים לאחר התפטרותו של מנהל התוכניות הקודם, יענקי פלאי. מאז הודיע פלאי על סיום תפקידו, הוא התראיין בתקשורת החרדית ובחר לתקוף את 'משמרת הקודש והחינוך', הנחשבת לסמכות הרוחנית בתחנה.

המינוי של רוזן נועד להגיע לפיוס עם חצרות גדולי ישראל, שחלקם ראו ברדיו גוף תקשורת "קל דעת". "רוזן נחשב למי שיכול לגייס תמיכה מקרב כל חצרות הרבנים", אומר גורם ברדיו 'קול חי' לב'בחדרי חרדים'

אבי רוזן אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "זה יום מרגש בשבילי אשר מהווה סגירת מעגל. אני שמח לחזור הביתה, תחנת הרדיו המובילה במגזר ולתרום מניסיוני יחד עם הצוות המקצועי והמנצח"

מנכ"ל רדיו 'קול חי', עידו ליבוביץ, אמר: "אנו שמחים שאבי רוזן עם ניסיונו העשיר בתחום הרדיו והעיתונות חוזר הביתה לרדיו קול חי יחד נמשיך להיות הרדיו המוביל במגזר החרדי והדתי"

על פי סקר TGI האחרון שפורסם בתחילת החודש עומד שיעור החשיפה של 'קול חי' על 4.2%. מדובר בשיעור החשיפה הגבוה ביותר בין תחנות הרדיו הפונות למגזר החרדי-דתי בישראל.
אבי רוזן מנהל התוכניות יענקי פלאי רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד