י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יצאו בנס

אב ובנו נדקרו בשוק: "היה נחוש להרוג"

אב ובנו, אשר להם עסק למכירת רהיטים בשוק באמסטרדם נדקרו על ידי מוכר בסמוך אליהם ונפצעו | בראיון סיפר האב כי הדוקר היה כמה חודשים בחו"ל וכשחזר לא סיפר היכן היה והפך למוסלמי אדוק יותר

אב ובנו נדקרו בשוק: "היה נחוש להרוג"
סכין. אילוסטרציה צילום: unsplash

אב ובנו יהודים, נדקרו בשוק באמסטרדם על ידי מוכר יליד מצרים, שלאחרונה הפך לקיצוני.

מרטין קולמנס ובנו שרון נפצעו באורח קל עד בינוני, ביום שבת האחרון בשוק באמסטרדם, בו יש למשפחה חנות רהיטים הפועלת מזה עשרות שנים. שרון קולמנס, אשר אמו ישראלית נפצע בגבו, בחזהו ובזרועו, וסבל מאיבוד דם.

לעת עתה, השניהם שוחררו מבית החולים.

על פי הדיווח ב"דה טלגרף" ההולנדי, המשטרה לא עדכנה לגבי המניעים לכאורה של התוקף.

הדוקר מוכר בשם 'טאריק' והוא מתפרנס ממכירת נרגילות ועוד ציוד עישון בסמוך לחנות הרהיטים של משפחת קולמנס מאז 2004. הדוקר ששמו המלא לא פורסם בתקשורת ההולנדית, נמצא במעצר וממתין לכתב אישום.

האב מרטין קולמנס סיפר ל'דה טלגרף' כי השכן שלו בשוק, היה בחו"ל כמה חודשים, הוא לא אמר איפה, וכשחזר השתנתה התנהגותו. לדבריו, "טאריק קרא הרבה את הקוראן, הפסיק לדבר איתנו, גילח את ראשו, התפלל כל הזמן, והוא גם התחיל להסתכל עלינו במבט נבזי".

עוד סיפר קלומנס, כי לאחרונה הוא איים עם סכין על מוכר אחר, גבר מרוקאי שאינו יהודי וכי היו לו סכסוכים עם מוכרים נוספים בשוק.

בתשובה לשאלה, האם הוא מאמין שהתקיפה הייתה תקרית אנטישמית, אמר קולמן לאתר JTA. "אני לא יודע, אבל בשבועות האחרונים הוא התנהג בצורה מוזרה מאוד". קולמנס הוסיף ואמר, "אני מאושר שנשארנו בחיים כי נראה היה שטאריק נחוש להרוג אותנו".

עדי ראיה סיפרו כי טאריק השתמש בסכין גדולה, וכי מוכרים בשוק, שני גברים ממוצא מרוקאי, מנעו ממנו לגרום לפציעות נוספות. לאחר המקרה שב טאריק לחנותו, שם המשטרה עצרה אותו.

אמסטרדם הולנד שוק דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד