י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אישום ביום הפורים

כתב לרון קובי: "אני אשחט אותך" ונעצר

תוך שעות עצרה המשטרה, אדם בן 33 תושב טבריה, אשר שיגר מסרים מאיימים בכתב ובקול לראש העיר רון קובי • בתוך פחות מיממה גם הגישה נגדו כתב אישום וקיבלה אישור להארכת מעצרו | כתב בין היתר לקובי: "תיזהר ממני אפילו ביבי נתניה ו-433 ושי ניצן לא מתעסקים איתי"

כתב לרון קובי: "אני אשחט אותך" ונעצר
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

משטרת ישראל עצרה אדם בן 33 תושב העיר טבריה, שאיים אתמול (רביעי) על ראש עיריית טבריה רון קובי באמצעות הודעות באפליקציית ה"וואטסאפ" לטלפון הנייד שלו, היום יחידת תביעות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום בגין איומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

אתמול בשעות הצהריים, הגיש ר"ע טבריה תלונה במשטרת ישראל, לפיה בשעות הבוקר, הוא קיבל הודעות מאיימות לטלפון הנייד שלו באמצעות אפליקציית וואטסאפ ובהן נכתב: "למרות שאני כופר בדת אני אחסל אותך באופן דמוקרטי ישנאו אותך בסוף". תיזהר ממני אפילו ביבי נתניה ו-433 ושי ניצן לא מתעסקים איתי".

עוד כתב אותו אדם, "עוד יום יומיים שתמשיך באכזריות שלך ולהכליל את הדתיים אני יוצא לקרב בלי בושה אני אין לי שום בושה אני יותר אלים ממך יותר חכם והרבה יותר מסוכן ממל תיזהר רון קוהי".

ציטוטים נוספים, "והכל חוקי תיזהר ימנוול הגזמת, יחלאה אני אבוא אליך היום עד הסוף המר תזהר".

בנוסף נשלחה אליו הודעה קולית גם באמצעות אפליקציית וואטסאפ, שבה נשמעים הדברים הבאים בטון משולהב ועצבני:
"גבר תפסת את הדתיים כמו שעיר לעזאזל יחלאת אדם... ואלק רון קובי יש אחד יותר מטומטם ממך וזה אני תזהר... תזהר אני אומר לך תזהר. אני יספר לכולם שאתה צורך סמים, אתה צורך סמים מסוג קריסטל ועוד הרבה דברים... רון קובי תיזהר אני קרן חדש לישראל ואני ישחט אותך תזהר באופן דמוקרטי חוקי מטאפורי, אני לא באמת מתכוון לשחוט אותך ... תזכור. אני בא עליך, אני בן אדם שאף אחד לא מתעסק איתו. תופס בן אדם במדינה לא משנה מיהוא הוא יסיים בכלא תזהר."

מיד עם הגשת התלונה חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה מהירה, במסגרתה איתרו את הנאשם כבר בשעות אחר הצהריים אתמול. הוא נחקר ובסיום החקירה נעצר והבוקר יחידת תביעות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום בגין איומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בית המשפט בטבריה האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב 24.3.19.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה התנהגות אלימה המופנית כלפי משרתי ציבור ובכל מקרה לא תאפשר פגיעה בדמוקרטיה בדגש על התנהגות בריונית. משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין", נמסר מהמשטרה.

רון קובי ראש עיריית טבריה איומים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד