י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פושעים"

מי פרץ לסניף המפלגה החילונית בבני ברק?

במהלך השבת: אלמונים פרצו לבית הליכוד במרכז העיר בני ברק, בו שוכנים גם מטה הבחירות של הליכוד למגזר החרדי, וכן לשכתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד

מי פרץ לסניף המפלגה החילונית בבני ברק?
סניף הליכוד בבני ברק, לאחר הפריצה צילום: באדיבות המצלם

במהלך השבת: אלמונים פרצו לבית הליכוד במרכז העיר בני ברק, בו שוכנים גם מטה הבחירות של הליכוד למגזר החרדי, וכן לשכתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד.

לפי הממצאים בזירה, הפורצים אף ניסו להצית את המבנה, אולם לא הצליחו; וזאת בנוסף לנזק הגדול שנגרם במקום כאשר חוקרים של משטרת מרחב דן בוחנים כעת את צילומי מצלמות האבטחה באזור ונוקטים צעדי חקירה נוספים.

במשטרה מנסים לבדוק גם האם המטרה הייתה לשכתו של וידר, שמאוים כבר מספר שנים על ידי גורמים קיצוניים בשל פעילותו למען חיילי צה"ל החרדים, או בשל פעילות מטה הבחירות המרכזי של הליכוד למגזר החרדי, שגם הוא ממוקם במקום.

מ"המטה החרדי בליכוד" נמסר ל'בחדרי חרדים' כי: "אנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה, תאתר את הפושעים ותמצה עימם את ההליכים עד תום. האלימות לא תעצור את פעילות המטה החרדי בליכוד ואת עשרות אלפי החרדים והחרדיות שיצביעו לליכוד".

ממשטרת מרחב דן נמסר כי במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות גרימת נזק לחלון זכוכית במטה בחירות בבני ברק. שוטרים וחוקרים הגיעו למקום ואספו ממצאים ונסיבות האירוע נבדקות.

פריצה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד