ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"סכנה גדולה"

גפני: "חוששים שחרדים יצביעו למפלגות חילוניות"

יושב ראש 'דגל התורה' משה גפני השמיע דברים נוקבים בכינוס מערכת הבחירות של המפלגה שנערך בין כותלי בית הכנסת לדרמן בבני ברק ושיתף את הנוכחים בחשש שלו מזליגת קולות של מצביעים חרדים למפלגות חילוניות | יו"ר 'דגל' רמז בנאומו כי גזירת הגיוס עלולה לצוץ שוב

גפני: "חוששים שחרדים יצביעו למפלגות חילוניות"
כינוס הבחירות בלדרמן צילום: שוקי לרר

הישורת האחרונה: שבועיים ליום הבחירות, ובצל רעשי הרקע המוכיחים כי עשרות חרדים צפויים לתמוך דווקא במפלגות חילוניות בדוגמת הליכוד, ימין חדש וזהות, חה"כ משה גפני יוצא בזעקה ובקמפיין הפחדה.

בנאום שנשא אמש (מוצאי שבת) בפני מרנן ורבנן גדולי ישראל, בהשתתפות נציגי דגל התורה ברחבי הארץ, אמר חה"כ גפני גפני כי "אנחנו נמצאים היום במצב שאנשים אומרים כי פחות או יותר בסדר, הייתה קדנציה לא רעה".

"בא עמלק עם קרירות ואומר שלא צריך לעבוד לבחירות כל כך", הוסיף חה"כ גפני וטען כי ישנם אלו שחושבים "שאפשר אפילו להצביע לאחרים, תראו לא נורא, אני אומר לכם: אני חי עם האנשים האלה. אנחנו יודעים במה מדובר, אנחנו עומדים בסכנה יותר גדולה ממה שהיה קודם".

חה"כ גפני הוסיף והזכיר בדבריו את זעקתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל במערכת הבחירות הקודמת ואמר, "כשהיה כנס של דגל התורה באור יהודה והראש ישיבה זכר צדיק לברכה אמר "הבית בוער", ואנחנו אז הרגשנו את זה. היום לא כל כך מרגישים. אבל אני אומר לכם הבית בוער. את מה שהראש ישיבה צעק אז אנחנו יודעים שזה קיים היום. הבית בוער".

"יכול לחזור העניין של תלמידי הישיבות, יכול לחזור העניין של כל מה שהיה אז עם החינוך שאנחנו שומרים עליו מכל משמר. על הגיוס. כל הדברים שהם היום בשמירה פחות או יותר, עכשיו נמצאים בסכנה. יש לנו שבועיים של מערכת בחירות קריטיות שאנחנו צריכים לשמר את הכוח שלנו".

 

משה גפני יהדות התורה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד