י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מלון 'כינורות' מציג: פסח עשיר בתכניות ופעילויות לכל המשפחה

לא עוד חופשה ארוכה וילדים משועממים. מלון 'כינורות' דואג לכם לחג עשיר בתוכן יהודי ובחוויות לילדים ולכל המשפחה, בכל ימות החג ובחול המועד • להתחבר לאווירה, להרגיש בני מלכים וליהנות מחג ברמה שלא הכרתם

מלון 'כינורות' מציג: פסח עשיר בתכניות ופעילויות לכל המשפחה
מלון כינורות צילום: יח"צ

כשמדברים על חופשת פסח, מיד לאחר הבירור על הכשרות מתחיל לנקר הספק: מה נעשה במשך חול המועד? איזה פעילויות נוכל לתת לילדים וגם לעצמינו בכדי, ובכן... לא להשתעמם ולהעביר את ימי חול המועד בבטלה?

בדיוק בשביל זה מלון 'כינורות', אשר חרט על דגלו מצוינות ויוקרה ללא פשרות דואג לכם לחג לא רק כשר למהדרין ברמה מלונאית גבוהה באירוח מלכותי בחותם הכשרות המהודר ביותר לפסח, אלא גם לתוכן עשיר, איכותי וחוויתי עד הקצה. גם לכם וגם לילדים.

לכל אורך החג תיהנו משיעורי תורה איכותיים לצד הרצאות מאלפות מפי המרצה הותיק הרב מאיר שוורץ. את תפילות החג ילווה האמן המוזיקלי והחזן מאיר גפני ואהרון גרליץ,  כשעל הקלידים ינגן אמן הקלידים יענקי רובין.

ובל נשכח את שכבת הגיל הצעיר: שפע תכניות מרתקות עם ר' יוסלה אייזנבך במופע עשיר המותאם במיוחד עבורם וניר חיימוביץ יהפנט אתכם במופע טלפתיה כישרוני. לצד כל זאת, יעמוד מתחם טרמפולינות ואולם משחקי שולחן, בנוסף משחקיית המלון המאובזרת פתוחה ופעילה בכל ימות החג לילדים בכל הגילאים.

תרצו הפוגת קלה? אז יחכה לכם מופע ענק של הקוסם שלומי בן דוד וכן מופע ענק בגמישות הגוף של האחים קריכלי לכל זה כמובן מצטרף מתחם המרגוע המיוחד של בריכת השחייה המחוממת והמקורה, חדר הכושר והספא המפנק. אין ספק שב'כינורות' מציעים חופשת חג מלכותית ומיוחדת, כזו המשלב עונג רוחני וערכי יחד עם שפע של חוויה ותוכן לכל המשפחה.

מלון כינורות ממשיך להציב רף חדש ומלכותי בתחום המלונאות היהודית. יוקרה ברמה הגבוהה ביותר לצד כשרות מוקפדת למהדרין של בד"צ העדה החרדית ואירוח מדוקדק עד הקצה.

בהנהלת המלון מדווחים על ביקוש שיא לחג פסח הקרב ובא ומעדכנים כי נותרו חדרים אחרונים לחופשת פסח בהרמוניה מושלמת. אם גם אתם תרצו להבטיח את מקומכם פשוט חייגו: 04-950-9000.

 

מלון כינורות פסח אירועים הופעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד