י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"התאהב בפרוצדורה"

מלצר: בן גביר יוצב במקום השביעי ולא יקודם

השופט מלצר קבע, כי בן גביר יוצב במקום השביעי ולא יקודם למקום החמישי ברשימת 'איחוד מפלגות הימין' • עו"ד בן גביר: "המערכת המשפטית רודפת אותנו, אך גם מהמקום השביעי אכנס לכנסת"

מלצר: בן גביר יוצב במקום השביעי ולא יקודם
עו"ד איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, דחה לפני שעה קלה (ראשון) את בקשת איחוד מפלגות הימין לקדם את עו"ד איתמר בן גביר למקום החמישי ונציג נוסף של 'עוצמה יהודית' למקום השמיני.

הבקשה הוגשה בעקבות פסילת ד"ר מיכאל בן ארי, כשאנשי 'איחוד מפלגות הימין טענו', כי יש לאפשר להם חלוקה צודקת של המקומות ברשימה.

בהחלטה שפורסמה הערב (ראשון), כתב יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר כי באופן טכני הדבר לא מתאפשר כאשר האפשרות היחידה לשינוי, היא על ידי התפטרותם של הבאים לפניו ברשימה, דבר שלא נעשה עד כה ועל כן העתירה נדחתה.

עו"ד בן גביר הגיב הערב לסירובו של יו"ר ועדת הבחירות ואמר: "אמנם גם מהמקום השביעי ב'איחוד מפלגות הימין' אכנס לכנסת, אך התחושה שהמערכת המשפטית רודפת אותנו כי הם מבינים שאנו לא נאפשר להמשיך רת שלטון בג"צ והמערכת המשפטית. לא יעזור להם. גם מהמקום השביעי אכנס לכנסת ונחזיר את השלטון לעם".

ב'איחוד מפלגות הימין' הגיבו להחלטה לדחיית העתירה, ואמרו: "כצפוי, השופט מלצר התאהב בפרוצדורה וזנח את המהות. לצערנו גם הוא יישר קו עם עמדת מנדלבליט, שיישר קו עם עמדת שי ניצן. אנחנו נעתור לבג"ץ כדי שגם השופטים יישרו קו. מנדלבליט , ניצן, מלצר ושופטי הבג"צ - תודה! בזכותכם את התשובה יתנו הבוחרים בקלפי, כדי שאנחנו, על אפכם ועל חמתכם - נהיה מספיק חזקים ונעשה סדר במערכת המשפט של השמאל בישראל".

איתמר בן גביר מיכאל בן ארי עוצמה יהודית איחוד מפלגות הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד