י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כוכב חדש

"בבוא העת" • מאיר ישראל בבלדת תפילה לגאולה

כוכב חדש מפציע בשמי המוסיקה: מאיר ישראל, משחרר סנונית ראשונה 'בבוא העת' - בלדת תפילה מרגשת, בתחינה לבורא עולם שיחיש את הגאולה ויחייה את ההולכים בטרם עת 

"בבוא העת" • מאיר ישראל בבלדת תפילה לגאולה
מאיר ישראל צילום: יח"צ

מאיר ישראל (28) נשוי +2, מתגורר במושב נווה אילן, מתוך שמירה על הגחלת היהודית במושב השיתופי. מאז שזוכר את עצמו, המוסיקה הייתה חלק ממנו. היא בערה בעצמותיו, עד שבגיל בר המצווה החל להוציא לפועל את הכשרון שלו ולהופיע על הבמה בשמחות וארועים משפחתיים.

עם הזמן החל להתמקצע בתחום הליווי המוסיקלי בחופות, ומאז זכה ללוות זוגות רבים אל תחת כלונסאות החופה, בליווי מוסיקלי מרגש שלא הותיר אף עין יבשה. בשנה האחרונה החל לגלות את כוחו גם בתחום הכתיבה וההלחנה, בשיתוף פעולה עם המפיק המוסיקלי אבי טל, אצלו נהג להקליט גרסאות כיסוי לשירים מוכרים, עוד בתקופת נעוריו.

התוצר הראשון, פרי העבודה המשותפת הוא השיר 'בבוא העת', שרואה אור בימים אלה, לקראת חודש ניסן, חודש הגאולה. שיר מלא באמונה ותקווה על מה שאנחנו מתפללים שלוש פעמים ביום. "מסתבר שהגאולה הוא הנושא שבאמת הכי בוער אצלנו", משתף מאיר, "השיר מתמקד בכמיהה שלנו לתחיית המתים, לחזור לאותם אלו שהלכו בטרם עת בתחינה לבורא עולם לגאול אותנו, כי אנחנו לא יכולים לגאול את עצמנו".

טובי הנגנים כמו עמית יצחק, אבי אבידני, אלעד קמחי, משה שלו וכמובן אבי טל – נטלו חלק בהפקה המוסיקלית המושקעת. לצד הקלטות של שירים נוספים שצפויים לראות אור אי"ה בקרוב, בדרך לאלבום בכורה עליו עובד בשיתוף פעולה עם רעייתו אורה, והפקה מוסיקלית של אבי טל, ממשיך מאיר ישראל להופיע בשמחות וארועים, ובעיקר מלווה חתנים וכלות ברגעים המרגשים בחייהם.

האזנה ערבה!

מאיר ישראל סינגל בכורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד