י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גפני: "אני לא אוהב ששותים שמפניות ומעשנים סיגרים"

חבר הכנסת משה גפני אמנם מגונן בכל הזדמנות על ראש הממשלה בנימין נתניהו אך אינו חוסך ביקורת כלפיו | "אני לא אוהב ששותים שמפניות ומעשנים סיגרים - אבל לא על זה מחליפים שלטון", אמר יושב ראש 'דגל התורה'

גפני: "אני לא אוהב ששותים שמפניות ומעשנים סיגרים"
גפני צילום: פלאש 90

בצל החשדות המתחדשות כנגד ראש הממשלה על כך שפעל למכירת צוללות, חה"כ משה גפני עוקץ ברמיזה את ראש הממשלה אך תוקף את ראשי 'כחול לבן' שהעלו את סאגת הצוללות לסדר היום.

במהלך פתיחת מטה 'דגל התורה' בעיר בית שמש אמר חה"כ משה גפני, "המציאו עכשיו שלא יכול להיות שהוא (נתניהו א.ק.) אומר לגרמניה למכור צוללות משודרגות למצרים והרמטכ"ל ושר הביטחון לא יודעים". לדבריו, "אני לא יודע לאן זה יתפתח אבל ניסו במהלך שתי הקדנציה האחרונות להדיח אותו, להפיל אותו וניסו לעשות פעולות".

"הם מצליחים עם הנושא של אכיפת החוק", אודה גפני, "פעם חקירה על זה ופעם חקירה על זה ולא שאני תומך שישתו שמפניה אדומה וסיגריה גדולים, אני לא אוהב את זה אבל על זה לא מחליפים שלטון, אין בעולם המערבי דבר כזה".

גפני ציין כי למרות שהוא כבר מסתובב במסדרונות הכנסת למעלה משלושים שנה וראה סקרים ודיוני קואליציה במשך שנים אך כעת המערכת הפוליטית נמצאת באי וודאות מוחלטת, גפני ציין כי "כרגע נראה שנתניהו ייבחר, אבל יכול להיות שהוא לא ייבחר וייבחרו אלה שכותבים במצע שתהיה תח"צ בשבת, ברית הזוגיות ובעיות בכותל המערבי".

גפני הדגיש עוד ואמר, "אנחנו עושים מה שגדולי התורה אומרים", שלדבריו, "צריך לעשות הכל על מנת ש לומדי התורה יוכלו ללמוד על מנת שהילדים ילמדו כמו שגדולי התורה מורים לעשות בלי שינוי. אנחנו במצוקה גדולה"

בנוסף, בדברים הבהיר חה"כ משה גפני כי למרות האולטימטום שהציג שר האוצר משה כחלון בקדנציה החולפת, הושג כעת הרוב הדרוש להעברת פסקת ההתגברות, כך שלדבריו, "פעם אחר פעם הכנסת מעבירה חוקים בשלש קריאות ובית המשפט פוסל אותם. בעיקר חוקים שהם בנושאי דת ומדינה, לאחרונה הם התחילו גם בנושאים אחרים". שהוא ציין כי"לכן נוצר היום רוב לפסקת ההתגברות".

משה גפני סיגרים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד