כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הגר"ע יוסף לשלמה בניזרי: "ברוך מתיר אסורים"

השר לשעבר שוחרר הבוקר מ'מעשיהו' - ותקף את הנשיא פרס ומערכת המשפט • נפגש עם הגר"ע יוסף - ויצא למסיבה בביתו • בערב: חגיגה ב'אור החיים' • יעקב כהן עם תמונות

הרב שלמה בניזרי עם הגר"ע יוסף לאחר שיחרורו
הרב שלמה בניזרי עם הגר"ע יוסף לאחר שיחרורו



השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, השתחרר הבוקר (ה), דקות אחדות לפני השעה 10, מכלא מעשיהו, לאחר שהוחלט לשחררו חודשיים מוקדם מהמתוכנן, עקב עומס בבתי הסוהר.

בני משפחתו של בניזרי ואוהדים נרגשים, לצד כלי תקשורת רבים, המתינו לו תחת גשם סוחף, מחוץ לשערי הכלא, וקיבלו את פניו.

"זה נס פורים אמיתי בשבילנו", פתח בדבריו. לאחר שהודה נרגשות למשפחתו ולתומכיו החל בניזרי לתקוף את מערכת המשפט וגם את נשיא המדינה. "לא תודה למערכת המשפט, מהזוטר ביותר שטיפל בתיקי ועד לבכיר בעליון, שנהגו בי בחוסר הגינות. המערכת תפרה לי תיק, אני זכאי לחלוטין. העדות הסתמכה על עדים מפוקפק".

"איך השופט אדמונד לוי שילש את עונשי על 'תג מחיר'? מה אני תגית בסופרמרקט? איך אפשר להתעלל בי, בהוריי המבוגרים, באשתי. היכן החמלה?" - שאל. "אנחנו סובלים בארץ מקניבליזם תקשורתי", קבע.

"ראיתי מה עשו לכבוד הנשיא לשעבר ומה עשו לי. היום מסתיימת אחת העוולות החמורות ביותר שנעשו בישראל. קולי לא נשמע, רק נרמס. לא זכיתי להיות ברגותי שזכה לתמיכת חברי כנסת ושרים מהשמאל לאחר שרצח יהודים.

"אני לא איש עסקים שנעצר בגרוזיה ונשיא מדינת ישראל רץ לשחררו. למה לא התייחסת אלי?",'עקץ' בדבריו את הנשיא פרס, שהתאמץ רבות רק לאחרונה כדי לשחרר שני אנשי עסקים שנעצרו בגרוזיה.

תנועת ש"ס מסרה הבוקר בעקבות שחרורו של שלמה בניזרי: "תנועת ש"ס שמחה ומברכת עם שחרורו של הרב שלמה בניזרי שהקדיש והקריב את כל חייו למען הציבור ותרם רבות לחברה בישראל ומתפללת שימשיך במעשיו הגדולים למען הכלל".

בניזרי, שהיה אמור להשתחרר רק בעוד כחודשיים, לאחר ניכוי שליש מתקופת מאסרו בשל התנהגות טובה, יצא מיד עם שיחרורו אל ביתו של הגר"ע יוסף בירושלים. הגר"ע בירך "ברוך מתיר אסורים", ובירכו.

משם יצא אל ביתו, שם נערכה מסיבה עם משפחתו ומקורביו. בערב תתקיים לכבודו מסיבת קבלת פנים ב'אור החיים'.

הרב שלמה בניזרי הורשע ב-2008 בעבירות של שוחד, הפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלך משפט. בית המשפט המחוזי בירושלים קנס אותו ב-80 אלף שקל וגזר עליו מאסר של שנה וחצי.

באופן תקדימי, הרחיב בית המשפט העליון את העונש, לאחר שקיבל את ערעורה של המדינה, וגזר עליו 4 שנות מאסר וקנס של 250 אלף שקל.

לבניזרי מתוכננת עצרת קבלת פנים על-ידי תנועת ש"ס, המבקשת לראות אותו משתלב בפעילות התנועה כבר בתקופה הקרובה. בניזרי מצידו שב ומבהיר כי אין לו כל כוונה כזו.

יעקב כהן התלווה אל הרב שלמה בניזרי ומגיש גלריה • צפו





















































שלמה בניזרי ש''ס כלא שיחרור מעשיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד