ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הטבות חדשות ב"מרכנתיל סמייל" למשלמים בכרטיס אשראי מרכנתיל

בנק מרכנתיל, החוגג השנה 100 שנים להקמתו, מוסיף ומרחיב את תוכנית ההטבות "מרכנתיל סמייל", אותה הוא מציע ללקוחותיו המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק

הטבות חדשות ב"מרכנתיל סמייל"  למשלמים בכרטיס אשראי מרכנתיל
מרכנתיל - כרטיס סמייל צילום: יח"צ

בנק מרכנתיל, החוגג השנה 100 שנים להקמתו, מוסיף ומרחיב את תוכנית ההטבות "מרכנתיל סמייל", אותה הוא מציע ללקוחותיו המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק. לקוחות, בעלי כרטיס אשראי של הבנק, משויכים אוטומטית לתוכנית ההטבות וזוכים ליהנות משלל הנחות והטבות צרכניות במגוון רחב של רשתות בפריסה ארצית. תוכנית ההטבות חובקת ענפים מגוונים וביניהם תיירות, מזון, אופנה והנעלה, לימודים, מוצרים לבית ולמשפחה ועוד.

בימים אלה, לקראת חג הפסח וימי האביב הנמצאים כבר בפתח וחופשת הקיץ שאחריהם, צירף הבנק שורה של עסקים חדשים לתוכנית ההטבות שלו ולקוחות הבנק הרוכשים ברשתות ועסקים אלה כבר נהנים מההנחות.  בין בתי העסק שהצטרפו לאחרונה לתוכנית, ניתן לציין את: "אוויס", שטראוס מים - תמי 4, בודי שופ ועוד.

עסקים אלה מצטרפים לבתי עסק רבים שכבר נמצאים בתוכנית ההטבות של מרכנתיל וביניהם: רשת יינות ביתן, פריד, רשת אופטיקה הלפרין, טרקלין חשמל, רשת מגה בעיר, קלארקס, ורדינון, נעמן, קרייזי ליין, ועוד רשתות מובילות.

לדברי תומר פרג, עוזר בכיר למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים בבנק: "אנחנו משדרגים ומרחיבים באופן שוטף את תוכנית ההטבות לנוחות וטובת לקוחותינו. זאת, במטרה להעניק להם את מירב ההנחות וההטבות בעת רכישת מוצרים ושירותים  ניצול ההטבות  מוזיל את סל הקנייה ובדרך זו, אנו, למעשה, מקלים על ההוצאות שלהם.

במטרה להעניק ללקוחותינו את חוויית השירות והקניה המגוונת והטובה ביותר אנו מצרפים לתוכנית ההטבות שלנו רשתות ועסקים נוספים ומובילים במיגוון רב של תחומים. תוכנית זו מהווה נדבך חשוב במערכת היחסים של בנק מרכנתיל ולקוחותיו - במרכנתיל ללקוח יש תמיד עם מי לדבר ובנקאי מרכנתיל ממתינים לכם תמיד עם מגוון פתרונות בהתאמה אישית".

 

 

 

מרכנתיל כרטיס אשראי הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד