י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שפטל עצבני • צפו

"גנץ צריך לשבת במחלקה סגורה באברבנאל"

העיתונאי והשדרן יורם שפטל על בני גנץ: "זה בנאדם שצריך לשבת במחלקה סגורה באברבנאל - לא בלשכת ראש הממשלה" • את הדברים אמר על רקע ההקלטות שנחשפו - בהם טען גנץ כי אם נתניהו היה יכול - הוא היה שולח מישהו לרצוח אותו • צפו בתיעוד

"גנץ צריך לשבת במחלקה סגורה באברבנאל"
יורם שפטל ובני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הקלטות גנץ שנחשפו בתחילת השבוע בחדשות 13 ע"י ספי עובדיה, עיתונאי ערוץ 20 ואיש הרדיו יורם שפטל, עצבני מתמיד - והוא מציע לשלוח את גנץ למחלקה סגורה.

"איזו חוצפה. בלי שהיה יום אחד ח"כ, יום אחד שר, פעילות פוליטית כלשהי, כלום - התפקיד הראשון שהוא רוצה בפוליטיקה זה להיות ראש ממשלה", אמר שפטל.

"עכשיו תראה מי זה, "אם נתניהו יכול היה לשלוח מישהו שירצח אותי הוא היה עושה את זה" (מתוך ההקלטות שנחשפו י.א).

שפטל סיכם את דבריו: "זה בנאדם שצריך לשבת במחלקה סגורה; לא בלשכת ראש הממשלה; זה דיבורים של מחלקה סגורה באברבנאל".

כזכור, בהקלטות שנחשפו נשמע גנץ אומר: "אם הייתה לנתניהו דרך שאני אפגע או שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה. האם בנימין נתניהו הבסיסי שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא. האם בנימין נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע? כן, לצערי אני אומר את זה". 

גנץ לא פסל תרחיש של שיתוף פעולה בין נתניהו לבין הקרמלין במוסקבה נגדו. "אוקיי, אם זה לא האויבים - אז מי עושה את זה? היריבים. אם זה לא היריבים, איך הם עושים את זה? יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת, זה שהם לוקחים אנשים פרטיים שעושים פעולות סייבר כאלה ואחרות. אפשרות שנייה שהיא מתאימה לביבי, אם כי אני לא נותן לה סיכוי גבוה, זה שהוא מפעיל את הרוסים בשביל להתערב בבחירות". 

יורם שפטל בני גנץ אברבנאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד