י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מכל צרה הצילני

כך מתכוונים בני היישוב להודות על הנס הגדול

תושבי היישוב משמרת מתכננים בשבת הקרובה - פרשת החודש, לצעוד לעבר בית הכנסת ביישוב חילוניים ומסורתיים, בכדי להודות על הנס הגדול שאירע למשפחת וולף, שביתה נהרס כליל, אך הם יצאו ללא פגע 

כך מתכוונים בני היישוב להודות על הנס הגדול
בית שספג רקטה מעזה צילום: נועם ריבקין-פנטון/גילי יערי, פלאש 90

לאחר הנס הגדול שאירע אתמול (שני) לפנות בוקר, ביישוב משמרת בשרון, כאשר טיל משופר ששיגרו ארגוני טרור מרצועת עזה, פגעה בבית משפחת וולף ביישוב ובחסדי שמים, שבעת בני המשפחה ניצלו בנס ויצאו בפציעות קלות עד בינוניות, תושבי היישוב מתכננים לצעוד בבוקר יום השבת בתהלוכה מיוחדת לעבר בית הכנסת ביישוב כדי להודות להשם יתברך ולברך ברכת 'הגומל' על הנס הגדול.

תושבי המושב אשר הינם ברובם חילונים ומסורתיים יצעדו כאמור יחדיו לעבר בית הכנסת בשירות ותשבחות, שם יעלו בני המשפחה שניצלו לתורה כדי לברך את הברכה, כמו גם כ-30 שכנים המתגוררים בסמוך לבית שנפגע ורק רכביהם נפגעו מן הרסיסים, אך בחסדי שמים לא נפגעו חיי אדם.

כזכור, אתמול בשעה 05:19 לפנות בוקר, נשמעה אזעקת צבע אדום באזור השרון, ושניות לאחר מכן רקטה התפוצצה בתוך בית משפחת וולף המתגוררת ביישוב משמרת. 

עד מהרה התגלה גודל הנס הבית כולו נחרב ובני הבית יצאו בנס עם פציעות קלות ובינוניות. חלקם שוחררו מבית החולים שעות ספורות לאחר שנבדקו ונמצאו בריאים לחלוטין.

אבי המשפחה דניאל וולף, סיפר אתמול לכלי התקשורת את אשר אירע, "במקרה ישנתי בסלון. שמעתי את האזעקה, רצתי לבת הבכורה והרמתי אותה. רצתי גם אל אשתי ולבת הקטנה והטסתי אותן לממ"ד. אחר כך הזמן הלכתי גם להורים שלי, אבא שלי רץ ליחידה נפרדת שבה הייתה אחותי הקטנה. אני, אשתי ובנותיי היינו בממ"ד. אמא שלי עמדה בין הממ"ד למטבח ולא הספיקה להגיע, ואז היה פיצוץ גדול ושקט, אבק בכל מקום וצרחות - זה היה נורא".

האב דניאל וולף המשיך וסיפר: "ישר פיניתי את אשתי ואת שתי הבנות, ראיתי את אמא שלי שוכבת ומדממת, אז הרמתי אותה ודיברתי אליה עד שהאמבולנס הגיע והמשיך בטיפול".

"אנחנו בהלם, אבל העיקר שכולנו בריאים. הבנתי שאמא שלי תהיה בסדר גם, ואנחנו נשלחים פה להשגחה ללילה. הבת הגדולה בסדר - מנסים לעשות לה כמה שיותר מצב רוח טוב. כולם משחקים איתה ועוזרים לה. לבת הקטנה יש פצע קטן מאחורי האוזן אבל היא נראית בסדר גמור", מספר דניאל.

הוא הוסיף ואמר לכלי התקשורת בבית החולים, "רק אני התעוררתי מהאזעקה, בקושי שמעו אותה - מזל שבמקרה ישנתי בסלון. לאבא שלי ולאחותי נתקע המנעול בבית השני והם לא הצליחו לצאת, ובגלל זה הם היו בחצר כשזה קרה. היו פה הרבה נסים שקרו".

"זאת טראומה. אחרי הפיצוץ היה שקט, אבק, צעקות. הרס בכל מקום. פאניקה", אמר האב והוסיף, "ראינו את התמונות של הבית ההרוס - זה נורא, אבל זה רכוש ולא אנחנו וזה מה שחשוב. אני צריך לעכל את כל מה שקרה. אי אפשר לחיות ככה, צריך לטפל בזה", סיכם דניאל.

נס ברכת הגומל הודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד