כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יותר נזק מתועלת

שולפים ציפורניים: ביקורת פנימית על בני גנץ

במפלגה הטוענת לכתר לא מתעלמים מרעשי הרקע ויש מי שיוצא בביקורת נוקבת נגד היו"ר, לאחר הראיונות הלא מחמיאים שהעניק אתמול לשני הערוצים ומבטיחים לעשות בדק בית מי אישר לו לדבר בפורמט כזה: "לאדם שאינו מיומן בראיונות דרך לוויין אסור לאפשר ראיונות כאלה"

שולפים ציפורניים: ביקורת פנימית על בני גנץ
בני גנץ יו"ר כחול לבן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

למרות הסקרים המחמיאים, במפלגת 'כחול לבן' יש מי שלא מרוצים מהראיונות שהעניק אמש (שני) היו"ר בני גנץ לערוצים 12 ו-13, כשלאחריהן הוא הפך ללעג וקלס ברשתות החברתיות, עקב כך שגמגם בחלק מהתשובות ולא ידע להשיב לשאלת המראיינת, דבר שלדבריהם מסב להם נזק רב בקמפיין.

על פי דיווחו של ראש הדסק הפוליטי ב'כאן' יואב קרקובסקי, גורמים במפלגה מודים היום בשיחות סגורות כי הראיונות שהעניק אמש גנץ לערוצים, הסבו נזק רב, יותר מההקלטה, בה הוא נשמע טוען כי "אם נתניהו היה רוצה, היה הורג אותי".

לדברי אותם גורמים, "לאדם שאינו מיומן בראיונות דרך לוויין אסור לאפשר ראיונות כאלה", עוד הם אומרים כי ייערכו בירור פנימי במטה הבחירות, כיצד התקבלה ההחלטה לאשר לו את הראיונות הללו, שיתכן וכבר בסקרים הבאים נחוש כמה המעידות שלו משפיעות.

עם זאת, ב'כחול לבן' ממשיכים בקו התקיף נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאשימים אותו: "ככל שנתניהו יורד בסקרים, כך הוא יורד נמוך נגד גנץ, כולל השמצות על מצבו הנפשי". הם מבהירים כי תביעת הדיבה של נתניהו, לא מזיז להם וכי קמפיין הצוללת יימשך גם בימים הקרובים. הם מבטיחים פרטים חדשים שייחשפו לידיעת הציבור בפרשה.

נזכיר, כי ביום ראשון פרסם הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'ערוץ 13', הקלטות בהן נשמע בני גנץ אומר על נתניהו, "אם הייתה לו דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי הוא היה עושה את זה", לטענתו, "אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא". אך לטענתו "האם נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע?. כן, לצערי אני אומר את זה", ציין גנץ בפני מקורביו בהקלטה שנחשפה.

גנץ הוסיף ותקף את נתניהו כשאמר כי, "האיש הזה יודע שהוא הולך לכלא, הוא יודע שהוא הולך לכלא בכל דרך. אם הוא מסיים את תפקידו כראש ממשלה הוא הולך לכלא. אם הוא לא הולך למשפט הוא לא הולך לכלא ואצל שרה הוא נשאר בכלא. המקום היחידי שהוא אדם חופשי בו זה המשרד".

מהליכוד נמסר באותו הערב בתגובה: "בני גנץ איבד זה. אחרי שהאשים את ראש הממשלה בבגידה במדינה, הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים לרצוח אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של "לחץ" במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא יוכל לנהל מדינה?".

ראיון מביך בני גנץ מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד