ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התחבורה החינמית תעודד?

יום הבחירות - יום השופינג: כמה כסף יבזבזו הישראלים

בבחירות המוניציפליות לפני כארבעה חודשים, העשירו בעלי העסקים ב-835 מיליון שקלים רק ביום הבחירות, בשל היותו יום חופשה מהעבודה | כמה מתכנן הצרכן הישראלי לגהץ ביום הבוחר בעוד כשבועיים? אגב, הנסיעות בתחבורה הציבורית חינם

יום הבחירות - יום השופינג: כמה כסף יבזבזו הישראלים
שקיות שופינג, אילוסטרציה צילום: pixabay

בעוד 13 ימים יגיע היום הגדול, יום החגיגה לדמוקרטיה, בעלי זכות ההצבעה יאוצו אל הקלפי בכדי לממש את זכותם ולבחור במפלגה הראויה בעיניהם, אולם לפי נתונים שפרסמה אמש (שלישי), כתבת הצרכנות ליאל קייזר ב'כאן11', עולה כי הישראלים מנצלים את יום החופשה מהעבודה לשופינג חוצה ישראל ומי שמרוויח ביום הוא זה, הם לא רק הפוליטיקאים הנבחרים, גם הם בעלי העסקים בפרט בקניונים.

על פי הנתונים שהציגה הכתבת, הישראלים ביצעו במהלך יום הבחירות לרשויות המקומיות לפני כארבעה חודשים, 4.3 מיליון עסקאות שעלותן יחד 835 מיליון שקלים. יצוין כי אחוז ההצבעה הכללי עמד על 57% בלבד. אולי זה מסביר היכן בילו השאר.

על פי הדיווח ב'כאן 11', בבחירות לכנסת ה-20 בשנת תשע"ה, ניצלו הישראלים כ-700 מיליון שקלים וגיהצו את כרטיס האשראי יותר מ-3 מיליון פעמים. מה יהיה השנה? מסתמן כי ביום הבוחר הבא עלינו לטובה, תימשך המגמה, שכן מה שיעודד יציאה הפעם ולאו דווקא לקלפיות, הוא הפיכת התחבורה הציבורית ביום הבחירות לחינמית, מי לא ינצל זאת לנסוע לאן שיחפוץ לאורכה ולרחבה של ארצנו הקטנטונת - מי בודק?.

מה גם שמדובר בעשרה ימים לפני חג הפסח, ובוודאי סך הקונים והקניות צפוי להאמיר, כאשר כל אדם ממוצע רוכש לו ולבני ביתו בגדים חדשים לחג וכלים נאים החסרים לו במטבח הפסח.

 

בחירות לכנסת גיהוץ כרטיס אשראי חופשה שופינג בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד