י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניסיון של הדקה ה-90 • חשיפה

השיחות החשאיות של ש"ס עם הגר"מ מאזוז

חשיפה: פחות משבועיים לבחירות - בש"ס לא אומרים נואש ומנסים גם בימים אלה לפעול מול אנשי ביתו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לאיחוד השורות • בש"ס בוחנים גם אפשרות לתפקיד רב השפעה עבור אלי ישי בתוך תנועת ש"ס באם יהיה שת"פ • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

השיחות החשאיות של ש"ס עם הגר"מ מאזוז
דרעי והגר"מ מאזוז צילום: דוד כהן, פלאש 90

חשיפה: שבועיים בלבד לבחירות, בש"ס לא מתייאשים ומנסים גם בימים אלה לפעול מול אנשי ביתו של ראש הישיבה הגר"מ מזוז, כדי לאחד את השורות; כאשר ההצעה שלהם לא שוללת תפקיד ליו"ר יחד בתנועת ש"ס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים בש"ס מקיימים שיחות, חלקם בדרך עקיפה על ידי שליחים, וחלקם אף באופן ישיר; השיחות נעשות גם בשעות אלו כאשר שני הצדדים מנהלים מו"מ עיקש.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי בש"ס הסירו את הוטו על אלי ישי, ומציעים לאנשי ביתו של הגר"מ את תפקיד יו"ר 'אל המעין' עבור אלי ישי; תפקיד הכולל לשכה, שכר, רכב וכוח עצום בתנועת ש"ס.

כזכור, בש"ס ניהלו מגעים קדחתניים עם אנשי ביתו של הגר"מ מזוז בימים שקודם הגשת הרשימות; כשבשיא הדיונים הגיע חבר המועצת הגר"ד יוסף לשיחה בביתו של ראש הישיבה ,אך הדבר לא הבשיל לכדי סיכום.

בנוסף, בדקות שקודם הגשת הרשימות הודיעו בש"ס כי "כצעד בונה אמון, ומתוך רצון טוב, החליטה תנועת ש״ס בהתייעצות עם מועצת חכמי התורה להקדים את מיקומו של משה ארבל, שהיה מבאי ביתו של הגר״מ מאזוז למקום ה-7 ברשימה, בנוסף לנציג התנועה יוסף טייב".

"תנועת ש״ס החליטה להגיש אחרונה את הרשימה לכנסת מתוך ניסיון אחרון למצות כל אפשרות לשלום מוחלט בציבור הספרדי התורני והתקווה היא כי צעדים בוני אמון אלו יסייעו לכך", אמרו אז בסיעת ש"ס. 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ביחסי ש"ס-יחד.

בהמשך לכתבה שפורסמה באתר 'בחדרי חרדים', מוסרים מביתו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז בתגובה: "מדובר בשקר וכזב, ממפעל הספינים של דרעי. מכירים את ההצעה המיושנת הזו כבר למעלה מחודשיים, דבר לא השתנה, אז א"כ מה טעם בלמחזר לתקשורת".

אלי ישי אריה דרעי אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד