י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קריאת המגילה שנערכה מול המוקד המיסיונרי באשדוד נחלה הצלחה

התגייסות של קבוצת אברכים מקומיים לפעילות נגד המיסיון באשדוד הניבה שורת הצלחות במאבק נגד הכת הנוצרית הפועלת בעיר • עשרות אברכים נענו ל'קול קורא' של רבני הקריות החרדיות והגיעו לקריאת המגילה מחוץ לדלתות הכניסה המיסיונרים • הפעילות נחלה הצלחה ויהודים טועים סבו לאחוריהם ובאו לשמוע את קריאת המגילה • "פניה מיוחדת לתושבי אשדוד: מי שלבו ער לה' ועם קרובו מוזמן לקחת חלק בפעילות להצלת יהודים משמד"

קריאת המגילה שנערכה מול המוקד המיסיונרי באשדוד נחלה הצלחה
חלק מהאברכים שהגיע לפעילות צילום: יד לאחים

מזה כמה חודשים שארגון יד לאחים היסב את ליבם של הרבנים בעיר אשדוד לפעילות הגוברת של המיסיון שיצאה מכלל שליטה, ולסכנות הטמונים בעצם תגבור כוחותיהם למרקם העדין הקיים בעיר.

בעקבות כך הוציא בד"ץ רבני הקריות באשדוד 'קול קורא' עליו חתמו הגאון הרב שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א, הגאון הרב חיים פסח הורביץ שליט"א והגאון הרב צבי הירש ויזניצר שליט"א, בו הם פונים לכל אחד מתושבי העיר החרדים לדבר ה', בבקשה לפעול ככל יכולתם לסילוק נגע המיסיון מהעיר. קריאת הרבנים שליט"א אף הוכרזה בשבת פרשת 'זכור' בבתי הכנסת ובבתי המדרשות באשדוד.

קריאת הרבנים הביאה להתלהבות בציבור ולהתגייסות של קבוצה ראשונית של אברכים מקומיים ששמו להם מטרה למנוע את התפשטות הפעילות המיסיונרית ההולכת וגוברת בעיר, כשפעילות משותפת זו כבר גרמה להצלחות לא מבוטלות בתקופה האחרונה.

בערב פורים האחרון הגיע מידע מיוחד ליד לאחים על תכנון מסיבת פורים רבת משתתפים של אנשי המיסיון באשדוד. ידיעה זו הביאה את אותם חסידים ואנשי מעשה מהקהילות החרדיות באשדוד לפעול כדי למשוך את תשומת לב הבאים למתחם המיסיונרי ולהזהירם מהטעות שבידם, ומכך שהם עלולים ליפול ברשתה של הכת הנוצרית.

בליל פורים, בשעה שרבבות עמך ישראל מתכנסים בבתי הכנסיות לשמיעת קריאת המגילה, התאספו ובאו עשרות אברכים לקריאת מגילה מול מתחם הכנסייה המיסיונרי, כשהם מלווים בשמחה וריקודים ובכיבוד קל.

ביד לאחים אומרים כי הפעילות המשולבת הצליחה מעל ומעבר למשוער. "יהודים תמימים שחלקם המירו את דתם הבינו פתאום את טעותם, לא נכנסו בשערי הכנסייה המיסיונרית והשתתפו בקריאת המגילה, חלקם לראשונה בחייהם. כמה מהם סיפרו בהתרגשות כי הם יהודים מדורי דורות ותמיד רצו להמשיך את השרשרת היהודית עליה שמרו סבותיהם במסירות נפש". קריאת המגילה בפתח הקהילה, הראתה לאותם יהודים מהי היהדות האותנטית והם הבינו שנפלו בפח המיסיונרי.

לאור ההצלחה בפעילות באשדוד שנערכה בפורים, אברכים רבים ביקשו בימים האחרונים להצטרף גם הם לפעילות ההסברה בקרב היהודים התמימים שנפלו ברשת המיסיון. "כל מי שלבו ער לה' ולישראל עם קרובו ורוצה חלק בהצלת יהודים משמד באשדוד, מתבקש למספר 055-6706276 ולהצטרף לפעילות הקודש".

יד לאחים פורים קריאת מגילה מיסיונרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד