י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זעם ספרדי

כך מגיבים בש"ס להסכם של יהדות התורה

במפלגה הספרדית זועמים על הסכם הפרישה של אלי ישי ותמיכתו ביהדות התורה בתמורה למסמך הבנות ותפקידים שהובטחו לו בכנסת העשרים ואחת | "הם בחרו בדרך אחרת", מאשימים בש"ס

כך מגיבים בש"ס להסכם של יהדות התורה
יו"ר ש"ס נואם בטבריה צילום: דוד כהן, פלאש 90

המערכת הפוליטית החרדית נכנסה לטלטלה בשעה האחרונה בשל חתימת ההסכם המפתיע בין רשימת 'יחד' בראשות אלי ישי ליהדות התורה. במפלגה הספרדית זועמים על כך ורואים בכך תקיעת סכין.

במפלגה הספרדית הגיבו להסכם וטענו כי "ש"ס, בהנהגת מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן חכם שלום כהן, וביוזמת יו"ר התנועה השר אריה דרעי, פעלה באופן נמרץ בכדי להגיע לאחדות מלאה של הציבור הספרדי סביב תנועתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל".

"לשם כך אף מינתה את בנו של מרן, הגאון רבי דוד יוסף, לשליח מיוחד מול ראש ישיבת כיסא רחמים הגר"מ מאזוז בכדי לקדם זאת", מציינים בש"ס.

"לצערנו, כל מאמצנו לשלום נדחו והם בחרו בדרך אחרת", מאשימים בתנועה הספרדית.

"ש"ס תמשיך להיות הבית של כלל הציבור הספרדי ושל תלמידי מוסדות כיסא רחמים ותפעל בדרך של אחדות בדרכו של מרן זי"ע ומועצת חכמי התורה".

מוקדם יותר זעם ח"כ מרגי והגיב כי "אם דגל ואגודת ישראל היו משקיעים אנרגיה להחזיר את בוחריהם מחיק מהליכוד כפי שהם משקיעים לחבל בש"ס היו נראים יותר טוב".

בנקודת זמן זו ניתן לקבוע כי יחסי המפלגה האשכנזית והספרדית נמצאים בשפל ובש"ס כועסים בין היתר על הלגיטימציה שנותנים ביהדות התורה לאנשי 'כסא רחמים'.

מפלגת שס ח''כ אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד