ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שבועיים אחרי שהעולם הזדעזע

אצבע מאשימה: ישראל עומדת מאחורי הטבח

ללא בושה, לאחר שהקהילה היהודית נרתמה בכספים רבים כדי לסייע למשפחות ההרוגים ולפצועים בעקבות הטבח שביצע אדם יחידני בניו זילנד, בכיר בקהילה המוסלמית טוען כי הוא לא היה לבד וכי המוסד הישראלי עומד מאחוריו

אצבע מאשימה: ישראל עומדת מאחורי הטבח
צלליות. אילוסטרציה צילום: unsplash

הקהילה היהודית בניו זילנד מתמודדת עם האשמות מופרכות שמגיעות ממנהיג מוסלמי, שהאשים את המוסד כמי שעומד מאחורי הטבח במסגדים בקרייסטצ'רץ לפני כשבועיים.

קבוצת Love Aotearoa ארגנה עצרת לזכר 50 הנרצחים בטבח שביצע אדם יחיד בשני מסגדים בעיר קרייסטצ'רץ, אחד הנואמים אחמד בחאמג'י, בכיר בקהילה המוסלמית, המכהן כיושב ראש ארגון "מסג'יד א-עומר", האשים בדבריו את המוסד הישראלי; "האמת שאני רוצה להגיד דבר אחד היום, אתם חושבים שהאיש הזה היה לבד? אני רוצה לשאול, מאיפה הוא קיבל את הכסף, אני לא מפחד לומר שאני חושד שיש גוף גדול מאחוריו, ואני לא מפחד להגיד שזה המוסד שעומד מאחורי זה".

דבריו התקבלו בזעם רב בקהילה היהודית בניו זילנד, לאחר שהרבנים המקומיים פעלו לסייע בכספים רבים בכדי לתמוך במשפחות הקורבנות ובפצועי הטבח שזעזע את העולם.

תאוריות קונספירציות הם דבר נפוץ בקרב שונאי ישראל, ולא פעם מתפרסים "מחקרים" שבהם ישראל מואשמת בטבח כזה או אחר, הפעם זה הגיע לניו זילנד.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ב-15 למרץ נרצחו 50 בני אדם במסגדים בקרייסטצ'רץ שבניו זילנד, על ידי רוצח גזען בשם ברנטון טרנט, שטבח במתפללים מוסלמים באמצעות מאות קליעים שריסס ללא רחם וללא סיבה.

הרוצח תיעד את מסע ההרג במצלמת וידאו מיוחדת (GoPRO) שבה משתמשים חובבי ספורט אתגרי, הרשתות החברתיות ניסו להסיר את התיעוד בכדי לא לתת לרוצח פרסום ותהילה, אך ללא הצלחה.

שלושה ימים לאחר טבח, פרסם ברק רביד ב'חדשות 13', כי הטרוריסט ביקר בישראל לפני שנתיים וחצי.

מהפרטים עולה כי טרנט נכנס לישראל ב-25 באוקטובר 2016 עם דרכונו האוסטרלי, הוא קיבל בנתב"ג ויזה ל-3 חודשים ושהה בישראל 9 ימים בסך הכל, עוד דווח כי לא היה כל מידע מחשיד לגביו כשהגיע לישראל מיד אחרי ביקור בן כמה ימים בטורקיה.

טבח אכזרי ניו זילנד המוסד מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד