י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אכיפה יצירתית

היזהרו: צפו בשיטה החדשה של המשטרה ללכידת נהגים עבריינים

באמצעות מצלמות סטילס, ניידות גלויות וסמויות כמו גם שוטרים שעלו כנוסעים תמימים בבגדים אזרחיים על קווי שירות של אוטובוסים, הופללו נהגים שביצעו עבירות המוגדרות מסכני חיים

היזהרו: צפו בשיטה החדשה של המשטרה ללכידת נהגים עבריינים
שוטר מצלם נהגים מתוך אוטובוס צילום: המצלם

במסגרת מאבק המשטרה בעבירות מסכנות חיים, בשעות הבוקר (רביעי) המוקדמות החלה פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות היסח הדעת המוגדרות בסל עבירות מסכנות חיים. בפעילות ניתן דגש לעבירת השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה שהיא אחד הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים.

האכיפה בוצעה באמצעות מצלמות סטילס, ניידות גלויות וסמויות כמו גם שוטרים שעלו כנוסעים תמימים בבגדים אזרחיים על קווי שירות של אוטובוסים, ותיעדו במצלמת הסטילס עבירות של נהגים שעשו שימוש בטלפונים ניידים בזמן שהם נוהגים במקביל לאוטובוסים.

בנוסף לשוטרים שתיעדו את העבירות מתוך האוטובוס, נעו ניידות משטרה בסמוך במטרה לאכוף נגד אותם נהגים שתועדו והועבר דיווח לגבם שביצעו עבירה.

במהלך האכיפה שבוצעה על כביש 4 בין צומת פוריידיס לצומת כפר סבא, נרשמו עשרות דו"חות נגד נהגים שעשו שימוש בטלפון הנייד, כאשר חלקם נעצרו ע"י השוטרים בניידות והוצג בפניהם צילום העבירה.

"בתחבולות תעשה לך מלחמה" כך תיאר השוטר שביצע את האכיפה שמטרתה להרתיע והוסיף, בכל יום אנחנו נלחמים בקטל בכבישים באמצעות אכיפה ונעשה הכל על מנת להציל חיים ולמנוע את התאונה הבאה.

במשטרה ציינו כי פעילות זו ומגוון פעילויות נוספות, ימשכו בתקופה הקרובה בעיקר בכבישים המועדים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים.

טלפון בזמן נהיגה עבירות מסכנות חיים משטרת התנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד