י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות ההסכם הדרמטי

הח"כ החרדי מציב יעד חדש למפלגה • צפו

חה"כ אורי מקלב נשא דברים היום בטקס פתיחת מטה 'יהדות התורה' בצפת והציב יעד חדש ליהדות התורה. בנוסף הצהיר חה"כ פרוש כי מטרת האיחוד אינה להתריס חלילה: "ההסכם של 'יחד' עם 'יהדות התורה' הוא לא בכדי לפגוע במישהו או לנקר עיניים"

הח"כ החרדי מציב יעד חדש למפלגה • צפו
קמפיין יהדות התורה צילום: Yehuda Haim/Flash90

בעקבות ה'מיני מפץ' שהתרחש היום (רביעי) במפלגות החרדיות כאשר מפלגת 'יחד' מעבירה את תמיכתה לאחותה האשכנזית 'יהדות התורה', חה"כ אורי מקלב שלקח חלק בשיחות המו"מ עם אנשי הבית של הגר"מ מזוז מציב לתומכי 'יהדות התורה' יעד והוא להפוך לסיעה השנייה בגודלה בקואליציה.

בטקס פתיחת 'ידגל התורה' בצפת אמר מקלב, "אני לא אסתיר ממכם שבישיבות שהיו לנו מול אנשי הגר"מ מזוז שליט"א השיתוף פעולה שהיה כאן לפני כמה חודשים היו הבסיס לאימון והשיתוף פעולה כעת והדבר עלה בשיחות המו'מ שהיו לנו".

"אנחנו מקבלים תמיכה מקהל רחב", הוסיף חה"כ מקלב שהוא הציב יעד לאנשי המטה כשאמר כי, "היעד שלנו הוא להיות המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה הבאה שיש לכך משמעות רבה".

סגן השר מאיר פרוש, שנחשב לאחד מאדריכלי ההסכם, אמר בכינוס מועצת הקהילות שנערך בבית שמש: "ההסכם של יחד עם 'יהדות התורה' הוא לא בכדי לפגוע במישהו או לנקר עיניים, מדובר בקולות שלא יצביעו במקום אחר ויהדות התורה עשתה את המוטל עליה בכדי להביא קולות לחזק את היהדות החרדית".

 

אלי ישי מפלגת יחד מאיר פרוש אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד