ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא כולם 'יחד'

בנו של הרב הידוע: "אגו"י אינה ביתכם"

בנו של הרב שמואל אליהו בפנייה לתומכי מפלגת 'יחד' לאחר האיחוד המפתיע: "אגודת ישראל אינה ביתכם. לא במחויבות שלהם לביטחון ישראל, לא בקשר המיוחד שיש לכם לציבור הרחב בישראל"

בנו של הרב הידוע: "אגו"י אינה ביתכם"
אגודת ישראל צילום: Aharon Krohn/Flash90

בנו של הרב שמואל אליהו לתומכי 'יחד' לאחר האיחוד המפתיע בין 'יהדות התורה' לתנועת 'יחד' ומוסדות כסא רחמים, בנו של הרב שמואל אליהו קורא לתומכי 'יחד' לבוא ולתמוך במפגלת "אגודת ישראל אינה ביתכם".

בפוסט שפרסם עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל אליהו מהדמויות התורניות הבולטות בציבור הספרדי - דתי לאומי, שכיום גם ידוע כנציג רשימת 'איחוד מפלגות הימין' לכנסת ה-21, הוא פונה לאנשי יחד, אחינו אנשי הרב מאזוז ותנועת יחד"

"קיבלתי בכאב מחד ובשמחה מאידך את הבשורה על כך שמפלגת 'יחד' פורשת מהמירוץ לכנסת, אני מכבד ומוקיר את ר' אלי ישי! ועל ראשו הרה"ג הרב מאזוז שליט"א על האחריות והפיכחון, שה' ישלח לו כח ובריאות". מוסיף אליהו שכותב , "יחד עם זה, אחיי מצביעי יחד. אגודת ישראל אינה ביתכם. לא במחויבות שלהם לביטחון ישראל, לא בקשר המיוחד שיש לכם לציבור הרחב בישראל, לא באהבת הארץ ובמחויבות אליה, לא באהבת חיילי צה"ל".

לדבריו, "אמנם הציונות הדתית לא תמיד הכירה בחיבור הטבעי הזה. אבל בשנים האחרונות אני באופן אישי עושה ימים ולילות על מנת לשנות את המציאות הזו. כך גם היה בבחירות הקודמות ולמען זה נלחמתי אישית גם בבחירות הללו".

עמיחי אליהו מוסיף וכותב לתומכי הגר"מ מזוז "למעשה נכנסתי לפוליטיקה בדיוק למטרה הזו. להמשיך את משנתו של סבי זצוק"ל, הרב הגאון הרב מרדכי אליהו. סבא תמיד חיבר תורה גדולה עם אהבת העם, הארץ, חיילי צה"ל, וכל יהודי באשר הוא שם. סבא זצ"ל עמל כל ימיו איך לחבר את הציבור הדתי לאומי, הציבור החרדי לאומי, הציבור המסורתי ובעלי התשובה".

בשלב הסופי פונה אליהו לציבור הספרדי, "בצלאל, ואנוכי נהווה לכם פה - מתוך שותפות אמת, כבוד עצום, והערכה רבה לשיטת הלימוד שלכם, לתורה הגדולה ועמלה, למנהגים שלנו מבית אבא -בואו שלבו איתנו יד ושימו טב".

הרב שמואל אליהו יהדות התורה אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד