י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חיזוק לעולם התורה"

אלי ישי: "התנועה תמשיך בכל הכח בקדנציה הבאה"

גם לאחר ההסכם בין 'יחד' ל'יהדות התורה, אלי ישי מצהיר כי מפלגתו תרוץ בכל בכח בקדנציה הבאה ובממשלה הבאה • "כדי לא לקחת שום סיכון החלטנו למשוך את הרשימה ולהביא להסכם ליהדות התורה ולהביא למפץ החרדי"

אלי ישי: "התנועה תמשיך בכל הכח בקדנציה הבאה"
מסיבת העיתונאים לאחר ההסכם צילום: באדיבות המצלם

לאחר הסיכום שהגיעו היום על איחוד ריצה משותפת בין 'יהדות התורה' ל'יחד', במסיבת עיתונאים מיוחדת הודיע אלי ישי כי הוא אמנם מושך את רשימת יחד לכנסת ה-21 אך היא תתמודד בכנסת הבאה.

בהצהרה אמר ישי, "ההסכם מבטיח חיזוק לעולם התורה, לכבוד ארץ ישראל וגוש הימין, השגנו והגענו למאגר של למעלה מ 100 אלף מתפקדים שיצביעו לתנועת יחד".

ישי הודיע על הסרת המועמדות "כדי לא לקחת שום סיכון החלטנו למשוך את הרשימה ולהביא להסכם ליהדות התורה ולהביא למפץ החרדי". אך בהמשך הבהיר כי "תנועת יחד תמשיך בכל הכוח בקדנציה הבאה ובממשלה הבאה".

ראש הישיבה הגר"מ מזוז בירך על האחדות ואמר בדבריו, "חשבו במשך דורות רבים שאי אפשר לאחד שני עדות, כאשר עומדים עלינו כל מיני אנשים שמנסים לחבל בתורה ולהרוס הכל השבת רומסת ונרמסת כך גם בכותל המערבי רצו הרפורמים להכנס".


הרב פנה לחברי הכנסת ואמר להם; "צריך לעמוד על הכותל, על השבת, על בחורי הישיבות וגם בנושא הדרת הנשים, צריך לעמוד על ארץ ישראל", לדבריו, "ביבי אמר בתשנ"ו אני אשמור על ירושלים ופרס אמר אחלק את ירושלים, כל הסיכויים היה לטובת ירושלים אמרתי שלא יכול להיות חייב להיות ביבי כי מי ששומר על ירושלים ינצח וכך היה".

בסיום דבריו העריך הרב מזוז כי יהדות התורה תזכה ל 7 או שמונה מנדטים.

אלי ישי הרב מאזוז מפלגת יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד