י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"האיש ירד מהפסים"

מדוע רצה גנץ לחטט בסלולר של הכתב החרדי

כתב 'כאן 11' שאל את גנץ על דו"ח המבקר החריף בו נמתחת עליו ביקורת על עסקה לא כשרה מצידו עם המפכ"ל לשעבר אלשיך. בתגובה, גנץ לקח מהכתב את מכשיר הטלפון

מדוע רצה גנץ לחטט בסלולר של הכתב החרדי
גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לא מפסיק עם המופעים המביכים שלו. והפעם: ביקש מהכתב החרדי של התאגיד, מיכאל שמש, לחטט לו במכשיר הפלאפון.

הבקשה התמוהה הגיעה מוקדם יותר (רביעי) לאחר שהכתב שאל אותו על דו"ח המבקר החריף שהתפרסם מוקדם יותר, ובו נמתחת ביקורת חריפה על עסקה לא כשרה לכאורה בין גנץ למפכ"ל לשעבר רוני אלשיך.

"בקשתי מגנץ את תגובתו לדו"ח מבקר המדינה", כתב מיכאל שמש בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: "בתגובה הוא לקח ממני את הטלפון ושאל אם אני מסכים לו לחטט. אמיתי".

עיתונאי ערוץ 20, שמעון ריקלין, שידוע כתומך נלהב של נתניהו, כתב בתגובה: "האיש ירד מהפסים".

הכתב המדיני של "ישראל היום", אריאל כהנא, שאל: "מה?", כשהוא כמובן מרמז לשאלה שהפנתה המגישה יונית לוי לגנץ בעניין ההקלטות האחרונות שנחשפו בהם נשמע גנץ טוען כי נתניהו מסוגל לרצוח אותו.

יצוין כי רק לפני כמה ימים אירע מקרה דומה עם כתב אחר, גיל תמרי מחדשות 13, שגם הוא התבקש להעביר את הפלאפון שלו לגנץ לאחר ששאל על הפריצה האיראנית למכשירו.

במקרה של תמרי, הפלאפון אכן נזרק לעבר גנץ, אולם האחרון לא הצליח לתפוס את המכשיר וזה כמעט נשבר. כאשר כל זה קורה אל מול המצלמות.

בני גנץ מיכאל שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד