י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
להשיב הספרדים הביתה

דרעי : "להחזיר את מי שברח מהמחלוקת"

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הערב לעיר אלעד והתייחס להסכם שנחתם בין 'יחד' ל'יהדות התורה'• "הציבור הספרדי לא אוהב מחלוקת, אז הם ברחו, אבל אפשר להחזיר אותם"

דרעי : "להחזיר את מי שברח מהמחלוקת"
אריה דרעי צילום: David Cohen/Flash90

הציבור הספרדי לא אוהב מחלוקת, אז הם ברחו, אבל אפשר להחזיר אותם הציבור הספרדי לא אוהב מחלוקת, אז הם ברחו, אבל אפשר להחזיר אותם עם ישי; "אפשר להחזיר את מי שברח מהמחלוקת".

כי דקות לאחר פרסום ההסכם בין יהדות התורה לאלי ישי, הגיע יו"ר ש"ס לעיר אלעד כדי לפתוח את מטה יום הבחירות המקומי, דרעי סירב להתייחס לנושא ההסכם, אך רמז כי נפתחה עבור ש"ס אופציה חדשה לגיוס קולות.

דרעי הסביר לפעילים כפי שדווח ל'בחדרי חרדים' כי, "אסור שש"ס תיחלש. אם ש"ס תיחלש, לא יהיה לנו מספיק כוח להתמודד עם המפגלות הללו, לא נוכל לשמור על הצביון היהודי, לא נוכל לשמור על האמת ולשמור על כל היהדות".

יו"ר ש"ס רמז על האפשרות כי לאחר ההסכם של יחד עם אגודת ישראל ניתן להחזיר קהלים רבים לש"ס כשאמר כי, "קרתה תקלה בפעם הקודמת שהיינו ב-11 מנדטים וירדנו לשבעה. זאת הייתה תקלה, בגלל מחלוקת, אבל הציבור הספרדי לא אוהב מחלוקת, אז הם ברחו, אבל אפשר להחזיר אותם. הם יודעים, פשוט צריך לפנות".

"אין כמעט רב בישראל שיש לו השפעה שלא מתגייס לטובת התנועה, כולם מבינים את הסכנה הגדולה שיש, גם רבני חב"ד הגיעו לבד, כך גם רבני בוכרה והציבור הצרפתי שהתגייס בכל הכוח", סיפר דרעי לפעילים.

בנוסף, בצל הסאגה שטרם ירדה מסדר היום בעיר אלעד וחילוקי הדעות שמקשים על הצדדים להקים קואליציה ולאחר זעם רב בקרב התומכים על כל הנעשה במערכת הבחירות המוניציפליות, ביקש השר דרעי מתושבי העיר להניח את האינטרסים והכעסים בצד ולפעול למען תנועת ש"ס.

אריה דרעי אלי ישי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד