י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בור ברשות הרבים

חרדית שמעדה במדרכה פוצתה בסכום ענק

160,000 ש"ח, זהו סכום הפיצוי לאישה חרדית אשר שברה את ידה כתוצאה ממעידה במדרכה פגומה | "מקווה שהעירייה תקפיד לתקן את המדרכות כדי שעוד אנשים לא יפגעו", היא אומרת בראיון ל'בחדרי חרדים'

חרדית שמעדה במדרכה פוצתה בסכום ענק
מדרכה ברחוב צילום: pixabay

אישה חרדית כבת 70, נפלה ברחוב, שברה את היד וקיבלה פיצוי בסך של 160,000 ש"ח.

הגב' חנה, חרדית המתגוררת ברחובות, פסעה בשלהי שנת 2016 ברחבי העיר ולפתע מעדה כתוצאה ממדרכה שבורה שאינה תקינה, או במילים אחרות "בור ברשות הרבים". חנה סבלה מכאבים חזקים ומהגבלות בתנועה והיא הובהלה לבית החולים קפלן, שם הוענק לה טיפול רפואי ראשוני.

"פסעתי לתומי ברחוב ופתאום מעדתי ושברתי את היד - בגלל מדרכה פגומה" משחזרת חנה ל'בחדרי חרדים'. "סבלתי ואני עדיין סובלת ואני מקווה שהעירייה תקפיד לתקן את המדרכות כדי שעוד אנשים לא יפגעו".

המדרכה הפגומה ברחובות

לאחר מספר בדיקות וטיפולים, שוחררה חנה לביתה כשידה מגובסת בסד גבס ארוך. לאחר תקופת ההחלמה, פנתה חנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד שמתמחה בתביעות נזיקין ותאונות והגישה באמצעותו תביעה כנגד העירייה.

לאחר הגשת התביעה נגד העירייה וחברת הביטוח שמבטחת אותה, במסגרת הליך פשרה, סוכם בין הצדדים כי חנה תפוצה בסך של 160,000 ש"ח, וזאת "לפנים משורת הדין ומבלי להודות בכל חבות שהיא". הסכם הפשרה הוצג לבית המשפט וקיבל תוקף של פסק דין.

"מרשתי נפגעה כתוצאה ממפגע מסוכן שלא תוקן" אמר עו"ד דניאל שריד ל'בחדרי' לאחר פסק הדין. "פקודת העיריות מחייבת את העירייה לדאוג לשטחיים ציבוריים תקינים ובטיחותיים. לאחר שנזקיה של חנה התגבשו, פעלתי בכדי לדאוג שתקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לה ולאחר מו"מ מול העירייה וחברת הביטוח, סוכם כי היא תפוצה בסך נאה ביותר".

עו"ד דניאל שריד

"חשוב שהציבור יהיה מודע לזכויותיו" מחדד עו"ד שריד, ו"ידע היטב כי באם נגרם למן דהו נזק כתוצאה ממפגע ו/או רשלנות עירייה או כל גוף אחר, ישנה אפשרות כי מגיע פיצוי בגין הנזק שנגרם כתוצאה מהרשלנות. נפילות בגין מדרכות שבורות מתרחשות על בסיס יומי וחשוב כי הרשויות המקומיות יפעלו בכדי למנוע הישנות של מקרים אלו ובמקביל אם חלילה אדם נפגע חשוב שיידע את מלוא זכויותיו".

תביעת נזיקין פיצוי כספי מדרכה שבורה שבר ביד בור ברשות הרבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד