י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנכד הבכור 'שלוימל'ה'

בתוך חודש וחצי: ויז'ניץ שוב חוגגת אירוסין

הנכד הבכור של הרבי מויז'ניץ, אשר הינו תאום, זכה לבוא היום בקשרי שידוכין עם נכדתו של אחי סבו | בחסידות ויז'ניץ חוגגים בשעה זו בשירה וריקודים | בתוך כך נערכים לשמחת 'הממשיך' שתיחגג במתחם החסידות ברח' שלמה המלך 

הרבי בריקוד עם נכדו החתן (מימינו)
הרבי בריקוד עם נכדו החתן (מימינו) צילום: יהושע פרוכטר

שמחה גדולה בחסידות ויז'ניץ: כחודש וחצי לאחר אירוסי הנכד 'הממשיך', היום (חמישי) בא בברית האירוסין גם הנכד הבכור הרב שלמה זלמן כץ הי"ו.

בארה"ב נסגר שידוך לנכדו בכורו של האדמו"ר מויז'ניץ, החתן הרב שלמה זלמן כ"ץ, בן חתנו הגה"צ רבי יואל משה מרדכי כץ, אב"ד קהילת וויען ובנו של האדמו"ר מוויען בארה"ב.

עב"ג הכלה בת הרב הגאון רבי אשר אנשיל כ"ץ, בנו של האדמו"ר מסערדהאלי וחתן הגה"צ אב"ד קראסנא זצ"ל.

יצוין כי החתן, למד בימי בחרותו בישיבת 'ישועות משה' ויז'ניץ ברח' שלמה המלך בבני ברק וזוכה לקרבה וחיבה מיוחדת מסבו המכנה אותו 'שלוימל'ה', וגם את החגים והימים הנוראים הוא עושה כשהוא סמוך על שולחן סבו הרבי מויז'ניץ, בעוד אחיו התאום חיים מאיר, לומד בישיבה בארה"ב וסמוך על שולחן סבו האדמו"ר מוויען.

ל'בחדרי חדרים' נודע, כי סב החתן האדמו"ר מוויען וסב הכלה האדמו"ר מסערדהאלי הינם אחים, כך שהשידוך נסגר בתוך המשפחה.

בשעות אלו חוגגים מאות חסידי ויז'ניץ בשירה ובזמרה את השמחה הגדולה בראשות האדמו"ר, בהיכל בית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' כשהם לבושים בבגדי שבת.

רק לפני כחודש וחצי בז' אדר א', חגגו בויז'ניץ את שמחת אירוסי הנכד 'הממשיך', הרב שלום שמחה יששכר בער הגר, בן הגה"צ רבי חיים מאיר, אב"ד חסידי ויז'ניץ בארה"ב ובנו יחידו של הרבי, חתן האדמו"ר מספינקא ארה"ב, עם הכלה בת הרה"צ רבי יהושע רובין, בנו של האדמו"ר מגלאגוב וחתן האדמו"ר הישיש מצאנז גריבוב, המשמש ר"מ בישיבת סאטמר בויליאמסבורג.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בחסידות נערכים לשמחה הגדולה, שתיחגג ביום שלישי ו' תמוז תשע"ט, בחצר החסידות ברח' שלמה המלך 20 בבני ברק, כאשר על פי התכנית היכל הטישים הסמוך לבית המדרש הגדול של החסידות יורחב משמעותית כדי לקלוט את האלפים שינהרו לחזות בשמחה ההיסטורית - בו תתקיים השמחה לגברים.

לעומת זאת, הנשים תחגוגנה את השמחה באולמי 'היכל הפאר' הסמוכים למתחם החסידות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי תחילה כשבדקו עסקני החסידות עם בעלי האולם, התגלה כי התאריך הנ"ל תפוס לחתונה פרטית אחרת, הם פנו לאותה משפחה וביקשו ממנה להעביר את השמחה לאולם אחר וכי הם ישלמו את ההפרש. המשפחה מתוך התחשבות הסכימה והשמחה שודרגה לאולם יוקרתי יותר במרכז העיר, כשחסידות ויז'ניץ תישא בהוצאות ההפרש.

מרכז חסידי ויז'ניץ אירוסין בויזניץ שלמה זלמן כץ וויען סערדהאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד