י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כססו ציפורניים בסבלנות

השופט: תוצאות האמת יתפרסמו באיחור

התרגלתם להתעדכן בתוצאות האמת כארבע שעות לאחר סגירת הקלפיות? הפעם למרות שאנו בשנת 2019, תצטרכו להעביר כנראה את הלילה בבמתח ובדריכות, שכן הן צפויות להתפרסם באיחור מה וליו"ר ועדת הבחירות יש הסבר לכך 

השופט: תוצאות האמת יתפרסמו באיחור
ספירת קולות בליל הבחירות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ועדת הבחירות השופט בדימוס חנן מלצר הודיע כי תוצאות האמת לאחר הבחירות שיתקיימו ביום שלישי ד' בניסן הבעל"ט, יתפרסמו מאוחר יותר לעומת בחירות קודמות.

את הדברים אמר היו"ר בראיון לאודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צה"ל והסביר, "הפעם יש מספר שיא של רשימות. זה מצריך בדיקה כפולה. כמו כן, בגלל ריבוי הרשימות, המשקל הפיזי של הערכה שניתנת לכל ועדת קלפי גדל פי שניים. בעבר היו תוצאות ראשונות בשעות הבוקר. הפעם זה כנראה יתאחר בשלוש או בארבע שעות, אבל לא יותר", אלו הן האילוצים שבגינם פרסום תוצאות האמת, צפוי להידחות מעבר לזמן המקובל.

השופט מלצר. (צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90)

הוא הוסיף כי המצב הביטחוני המתוח עשוי גם הוא להשפיע על כך, במידה ויגויסו מאות או אלפי חיילי מילואים, מנין 'קולות החיילים' יהיה רב יותר, מה שיעכב את ספירתן ופרסום תוצאות האמת הכלליות.

בבחירות הקודמות לאורך השנים הורגלנו כי תוצאות האמת התפרסמו בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר, כארבע שעות לאחר סגירת הקלפיות בשעה 22:00, אולם הפעם מבהיר השופט מלצר כי פרסומן עלול להתאחר עד עלות השחר של היום שאחרי.

כך או כך, תהיינה התוצאות כאשר תהיינה, רק שתהיינה טובות ומעילות.

חנן מלצר תוצאות בחירות 2019 בחירות לכנסת ספירת קולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד