י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הגשתי בקשה לאקדח"

מדוע ראש העיר הטרי מסתובב עם מאבטח

ראש עיריית רמת גן הטרי, שהיה בעברו לוחם גדול כיו"ר האופוזיציה העירונית, חבר כנסת וגם שגריר ישראל באונסק"ו, נאלץ לנוע עם מאבטח צמוד, לאור איומים שקיבל מאנשים בעלי כוח ועניין | "בעלי האינטרס יפנימו שהם טעו ונגמרו הימים שבלחץ ובאיומים משפיעים על מהלך העניינים"

מדוע ראש העיר הטרי מסתובב עם מאבטח
ר"ע רמת גן, כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

רק ארבעה חודשים חלפו מאז הבחירות הסוערות לרשויות המקומיות וכבר יש ראש עיר שנאלץ להסתובב עם מאבטח צמוד. מדובר בראש עיריית רמת גן כרמל שאמה-הכהן, כך דווח באתר ynet.

על פי דיווחו של הכתב איתי בלומנטל, הרקע הם איומים על חייו, לאחר ניהול הוועדה לתכנון ובנייה ביום שני האחרון בראשה עומד ראש העיר. כשניסה כרמל לצאת מבנין העירייה לאחר הדיון, חסמו אותו שני קבלנים בעלי עניין, שלא נותר להם מקום לשבת בוועדה ועקב כך הם התבקשו לצאת מן הדיון. השניים צעקו לעברו, "נמחק אותך", "פרעה", "נרדוף אותך".

לאחר התקרית הגיש ראש העיר הטרי תלונה במשטרה, ובמקביל העירייה החליטה להצמיד לו מאבטח, שהחל להסתובב עמו אתמול (חמישי).

ראש העיר והמאבטח בעקבותיו. (צילומסך טוויטר)

בישיבת מועצת העיר שקיים בהמשך השבוע ושודרה באתר העירייה ובדף הפייסבוק של ראש העיר, מתוך שקיפות, התייחס כרמל שאמה-הכהן לתקרית ואמר, "החלטנו להעלות את רמת השקיפות בעיר, לצלם את הישיבות של ועדת תכנון ובנייה ולהזמין את בעלי העניין, כדי לשתף את הציבור בכל ההחלטות". אחר כך סיפר על התקרית עם הקבלנים, "כשהגעתי השבוע לישיבת ועדת התכנון והבנייה, החדר היה מפוצץ באנשים, לכן בקשתי בצורה מכובדת מכל מי שעומד שייצא החוצה, אבל הקבלנים אמרו לי 'אנחנו לא יוצאים'. לא הסכמתי לנהל ישיבה בצורה כזאת ולכן החלטתי לסגור את הישיבה".

ראש העיר הבהיר ללא מורא: "בעבר הייתה כאן שיטה בה שלט האינטרס הקבלני בלבד בוועדת התכנון, אבל מאז שנכנסתי לתפקיד החלטתי לשנות את זה ולהעביר את המטוטלת, כדי שהעיר תצמח ותפרח".

"הזזנו למישהו את הגבינה, וזה הגיע למצבים קיצוניים, עד שנאלצתי להגיש בקשה לרישיון לאקדח", סיפר ראש העיר בישיבת מועצת העיר.

"אני כראש עיר הגשתי בקשה לאקדח, כשגריר לא הייתי צריך להסתובב עם אקדח", אמר ראש העיר שקודם לכן שימש כשגריר ישראל באונסק"ו. "קראו לי 'פרעה', על מה? על זה שבאתי לבצע שליחות ציבורית? אני נלחם על טובת העיר", הבהיר.

לסיום הנושא אמר, "מה שקרה בוועדה לא יעבור על סדר היום, הדמוקרטיה בעיר תתפקד, הקבלנים ובעלי האינטרס יפנימו שהם טעו ונגמרו הימים שבלחץ ובאיומים משפיעים על מהלך העניינים. לא בשוחד ואיומים יקנו את החלטות הועדה לתכנון ובנייה", כך שאמה-הכהן.

כרמל שאמה-הכהן רמת גן איומים אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד