י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשיא מערכת הבחירות

עיתון ׳המודיע׳ נגד שר התחבורה כץ: ״מחטף של ערב בחירות״

11 יום בלבד לבחירות: בעוד יהדות התורה מעניקה גיבוי מלא לליכוד ולעומד בראשה - עיתון ׳המודיע׳ יוצא במתקפה כנגד שר התחבורה ישראל כץ בעקבות חילולי השבת המתחדשים • "במחטף של ערב בחירות - נוספו והורחבו שלא כחוק נסיעות תחבורה ציבורית בשבת" • כל הפרטים

עיתון ׳המודיע׳ נגד שר התחבורה כץ: ״מחטף של ערב בחירות״
ישראל כץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

11 יום בלבד לבחירות: בעוד יהדות התורה מעניקה גיבוי מלא לליכוד ולעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו - ביטאון ׳אגודת ישראל׳, עיתון ׳המודיע׳ יוצא במתקפה כנגד שר התחבורה השר ישראל כץ בעקבות חילולי השבת המתחדשים.

בעיתון דווח כי ״במחטף של ערב בחירות, נוספו והורחבו שלא כחוק נסיעות תחבורה ציבורית בשבת", כך חושף העיתונאי עידן יוסף בחדשות מחלקה ראשונה.

על פי הדיווח, משרד התחבורה אישר להפעיל מהשבת הקרובה קו, שייסע מנמל התעופה בן-גוריון לחיפה - דרך השרון.

עוד נכתב ב׳המודיע׳ כי ״המחטף הנוכחי מגיע שבוע בלבד לאחר מחטף השבת הראשון, שבמסגרתו אושרה תוספת של כ-80 נסיעות במהלך השבת מנמל התעופה רמון. עתה, לראשונה, תתאפשר נסיעה בשבת מנמל התעופה בן-גוריון לכיוון חיפה דרך כביש 40 וערי השרון״.

על פי הפרסום של עידן יוסף, מדובר בנסיעות שייצאו מנתב"ג צפונה בכל 20 דקות. תוספת השירות מתבצעת בהערמה, באמצעות הארכה של קו 947 שלמרבה הצער כבר פועל לפני צאת השבת.

אלא שמסלולו של הקו יוארך ב-10.5 קילומטרים, ויתווספו לו שש תחנות עצירה בדרך. יצוין כי עד היום יצא הקו האמור מצומת סירקין.

יוסף חושף גם את הדרך שבה יצאה המזימה לאור: במשרד התחבורה הודיעו על השינוי בהפעלת הקו, אולם פרסום משרד התחבורה ופרסום אגד, היה מוטעה, כביכול היה מדובר בשינוי "במוצאי שבת". זאת למרות שמדובר בשינוי המתבצע בשבת עצמה.

מדוברות משרד התחבורה נמסר כי "מדובר בקו הפועל בשבת באישור מזה שנים, בהתאם לצורכי הציבור הוחלט להאריך את מסלול הקו".

דובר אגד, רון רטנר מסר: "מדובר בשיפור שירות מהותי. בסמיכות לצאת השבת - קיים ציבור לקוחות הנמצא מצומת אל על ועד צומת סירקין המעוניין להגיע לרעננה/בית ליד/נתניה/חיפה".

"עד לשינוי האמור, לציבור זה היו שתי אפשרויות לנסיעה צפונה: אפשרות א': להגיע בכוחות עצמו לצומת סירקין, משם התחיל קו 947 את השירות; אפשרות ב': להמתין בצומת אל על להגעת קו 947 שיצא מירושלים".

"אבל הבעיה היא (כלשונו של הדובר) שהאוטובוס יוצא מירושלים רק בצאת השבת. לכן החל משעון הקיץ, קו 947 יתחיל בצומת אל על ולא בצומת סירקין, ואז ציבור הלקוחות הנמצא מצומת אל על ועד צומת סירקין ייהנה מאוטובוס ישיר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הארכת הקו האמורה תחל לפעול כבר בשבת הקרובה אחר-הצהריים.

ישראל כץ שר התחבורה חילולי השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד