כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"ליצנות, מחברי שו"תים תומכים בתח"צ"

השר דרעי במתקפה חריפה על חיים אמסלם

דרעי במתקפה חריפה על חבר הכנסת לשעבר מטעם סיעת ש"ס והמתמודד מטעם מפלגת 'זהות', חיים אמסלם • "ליצנות, מחברי שו"תים מצהירים על תחבורה בשבת"

השר דרעי במתקפה חריפה על חיים אמסלם
השר דרעי וחיים אמסלם צילום: דוד כהן, צילומסך

בכינוס ענק שנערך אמש (חמישי) לבחורי ישיבה במטה ש"ס בירושלים, התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לנושאים שעומדים על הפרק , ובין היתר התייחס גם לתופעת מפלגת זהות - שצוברת תאוצה ובסקר חדשות 13 זוכה ל-7 מנדטים.

דרעי לבחורי הישיבה: "אף אחד מאיתנו לא יודע איזה ממשלה תקום. אנחנו מאמינים שנתניהו יקים את הממשלה; אנחנו תומכים בו ורוצים שהוא יקים את הממשלה".

"אבל", הוסיף דרעי, "מי יהיו השותפים שלו, אף אחד לא ירחם עלינו - אנחנו צריכים כוח כדי שיצטרכו אותנו". לדברי דרעי, "השותפים הטובים שלנו כבר השאירו אותנו בחוץ".

דרעי המשיך ותקף את מפלגת זהות בראשות משה פייגלין בה חבר גם חיים אמסלם, שכיהן בעבר כחבר כנסת בש"ס, "בהתחלה זה היה נשמע בדיחה, אבל אנחנו רואים לצערנו הרב שגם הליצנות הזו מושכת כל כך הרבה צעירים שבראשה עומדים אנשים דתיים, ה' ירחם".

"אפילו מחברי ספרים ושו"תים שמצהירים בגלוי על תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים ועוד", אמר דרעי, כשהוא מתייחס לחיים אמסלם.

"הם רוצים את משרד הדתות, השם ירחם; אנחנו חיייבם לעשות הכל להוכיח לכולם מה בני התורה הספרדים יודעים לעשות היום, אסור בעת הזו לעשות חשבונות אישיים".

אריה דרעי חיים אמסלם ש"ס זהות משה פייגלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד