י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בגלל חנייה: קטטה מלווה בדקירות וירי שגרמו למוות

משאית שהגיעה לפרוק סחורה נתקלה בהתנגדות של תושבים מקומיים על רקע מקום החנייה| קטטה אלימה פרצה בין הצדדים הניצים ואחד המעורבים מצא את מותו

בגלל חנייה: קטטה מלווה בדקירות וירי שגרמו למוות
דוברות המשטרה

אב ובנו הזמינו רהיטים חדשים, אך שכן התנגד שהמשאית תחנה בסמוך לבית ובמקום פרצה קטטה אלימה מלווה בדקירות וירי. הבן נרצח ונהג המשאית נפצע. החשודים אותרו מסתתרים בדירה ונעצרו. אתמול (חמישי) הוגשה הצהרת תובע נגד שני החשודים המרכזיים שגרמו לפציעות ולמוות.

זה קרה לפני כשלושה שבועות, בשעות הצהריים פרצה קטטה בשכונת ג'בל מוכבר במזרח ירושלים בין מספר מקומיים, על רקע מקום חנייה של משאית שהגיעה לפרוק רהיטים בבית משפחה מקומית.

אב ובנו שהזמינו את הרהיטים, סימנו לנהג המשאית בשנות ה-30 היכן לחנות, אך שכנים התנגדו לכך ופרצה קטטה מסוכנת מלווה בדקירות וירי. נהג משאית ובן 40 תושב המקום נפצעו ופונו לבית החולים. האב בן ה-70 נמלט ולא נפגע. השניים פונו כשעל גופם סימני דקירה וחבלות, ולאחר זמן מה מת מפצעיו הבן בשנות ה-40. החשודים במעורבות בקטטה, נמלטו.

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת העבירה ולבתי החולים, פתחו כאמור בחקירה מאומצת תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים ומאמצי מודיעין שהביאו עוד באותו ערב לאיתור זהותם ומעצרם של חשודים 2 בני אותה משפחה בשנות ה-40 בדירת מסתור במ.פ שועפט.

עם התקדמות החקירה, עלה כי הרקע לקטטה, הנו ככל הנראה, סכסוך על חניה, בין אביו של הנרצח שרצה להחנות משאית בכדי לפרוק אותה מרהיטים חדשים, בסמוך לביתו, לבין החשודים שהתנגדו לחניית המשאית במקום. בעקבות כך החלו להתקוטט תוך שדוקרים את הבן, מכים את נהג המשאית באופן חמור, יורים לעברם ולבסוף גם מנפצים את שמשות המשאית וגורמים לה נזקים.

שני החשודים המרכזיים, נחקרו במשטרה בחשד לרצח ובחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות, חבלה במזיד ושימוש בנשק.

אתמול, לאחר שחוקרי המשטרה גיבשו את כלל הראיות והממצאים כנגד החשודים, הוגשה נגדם הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים ובית משפט השלום האריך את מעצרם עד יום שני הקרוב בגין העבירות המיוחסות להם, במועד זה צפויה הפרקליטות להגיש כתבי האישום נגדם.

במשטרה ציינו, כי מיד עם קבלת הדיווח פעלו חוקרי המשטרה בנחישות ובמאמצים נרחבים על מנת לאתר את זהותם של החשודים ולאסוף נגדם ראיות אשר הובילו להגשת הצהרת התובע.

עוד נמסר מהמשטרה: משטרת ישראל לא תהסס לפעול בכל תא שטח, סבוך ומורכב ככל שיהיה, על מנת להגיע לחקר האמת ולא תרפה עד למיצוי מלוא הדין עם החשודים וזאת בדגש למקרי רצח ואלימות קשה.

חנייה קטטה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד