א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בהשקת מטה הבחירות

גפני על הציונות הדתית: "הם דואגים לעצמם"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הופיע אמש באירוע פתיחת מטה יהדות התורה באלעד ובנאומו התייחס לבחירות המוניציפליות בעיר אך ביקש לדחות את העיסוק בנושא למועד מאוחר יותר | בדבריו תקף בחריפות את אנשי הציונות הדתית

גפני על הציונות הדתית: "הם דואגים לעצמם"
ח"כ משה גפני צילום: יהודה חיים, פלאש 90

בכינוס פתיחת מטה הבחירות שהתקיים אמש בעיר אלעד, נכח חה"כ משה גפני וסירב להרחיב בכל נושא הבחירות הסוערות שחלפו לעירייה, ברקע הדיווח ב'בחדרי חרדים' כי חברי המועצה יעדרו מהפעילות במטה הבחירות.

גפני סירב להתייחס לנעשה בעיר אלעד אך אמר לתושבי העיר, "אני לא יכול לפגוע במטרה בגלל שאנחנו הולכים עם אגודת ישראל. העיתוי לא נכון עכשיו אבל אחרי שזה יסתיים, בעיתוי הנכון שלא נפגע במערכות אחרות - נדבר על הכל. יש המון מה לומר, העניין הזה כואב לי".

במהלך דבריו תקף חה"כ משה גפני את הציונות הדתית כשאמר, "ישבנו יחד עם הציונות הדתית. זה עבודה מאוד קשה איתם. הם קודם כל דואגים לעצמם. מביאים לי תקציבים לוועדת הכספים את תקציבי ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון ומגבילים זאת ליישוב המונה 15 אלף תושבים, כדי להשאיר בחוץ את ביתר עילית ומודיעין עילית".

גפני ציין כי "הם (הבית היהודי א.ק.) דואגים לעצמם והכל עם הכיפות הסרוגות האלה. גם מגרעיני ההתיישבות אנחנו לא מקבלים, אז היועמ"ש עם הכיפה הסרוגה כותב לך חוות דעת שאפילו ילד בחיידר באלעד לא יכול לכתוב דבר כזה".

יו"ר דגל התורה בעיר אבי שטרן אמר בדבריו, "אנחנו לא במערכה פשוטה, ראינו את גדולי הדור במוצאי השבת איך הם לוקחים את מערכת הבחירות הזו. כל הדברים הקטנים והילדותיים של עניינים פנימיים כמו ענייני הקצאות הם כולם מתגמדים לכל המערכה האדירה שיש בפנינו".

יצוין כי באירוע השקת מטה הבחירות השתתפו גם חברי המועצה מטעם 'דגל התורה' עליהם קיים זעם גדול במפלגה הליטאית בעקבות תמיכתם באישור התקציב בעירייה למרות הגוש החוסם שהוקם. עם זאת, הללו לא ייטלו חלק בקמפיין הבחירות ובניהול ההמטה בעיר.

משה גפני הציונות הדתית אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד