כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לקראת כינוס הרבבות

ראשי הישיבות התאספו: "מי שלא מצביע ג' - נותן יד לפושעים"

בהתקרב מועד הבחירות לכנסת העשרים ואחת התכנסו בהיכל בית המדרש לדרמן בבני ברק ראשי ישיבות בראשות הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין | "התורה נמצאת בסכנה גדולה", עוררו בשם שר התורה | ב'דגל' יוזמים כינוס ענק בהשתתפות רבבות יומיים לפני פתיחת הקלפיות

ראשי הישיבות התאספו: "מי שלא מצביע ג' - נותן יד לפושעים"
כינוס ראשי הישיבות צילום: באדיבות המצלם

מאות ראשי ישיבות השתתפו הבוקר ערב שבת קודש בכנס חיזוק לטובת רשימת יהדות התורה שהתקיים בהיכל בית המדרש לדרמן בבני ברק, בראשותם של שר התורה הגר״ח קנייבסקי ושל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

במעמד השתתפו בין היתר חברי מועצת גדולי התורה וגדולי ראשי הישיבות, ביניהם: הגרמ"צ ברגמן, הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"ה הירש, הגר"י זילברשטיין, הגר"ד כהן, הגר"ח פיינשטיין, הגרד"י שפירא, הגר"צ דרבקין, הגר"י אזרחי ועוד עשרות ראשי ישיבות.

במרכז המעמד, הביא הגרי"מ דרוק את דבריו של שר התורה הגר"ח קניבסקי, שאמר כי "המצב היום בארץ ישראל ומשם לכל העולם הוא תולה ארץ על בלימה. התורה נמצאת בסכנה גדולה, שמירת השבת, לימוד התורה ואליכם אישים אקרא לא עת לחשות. אם החרש תחרישו נהיה מהצועקים ואינם נענים והתביעה על תלמידי חכמים ועל כל אחד לכתת רגליו ולעשות ככל אשר ביכולתו למען המערכה".

הרב דרוק אמר בשם שר התורה כי "החזון איש אמר שבזה שלא מצביעים מסייעים לציונים, וצריך להצביע רק לג' ומי שלא מצביע ג' או מצביע למפלגות אחרות הוא נותן יד לפושעים".

לאחר מכן נשא ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין דברים, ועורר את המתאספים כי חוץ מהפעולות הגשמיות שצריכים לעשות לטובת רשימת יהדות התורה לקראת הבחירות הרי שצריך גם להרבות ולהוסיף בזכויות רוחניות ולהגביר עכשיו בזכויות אלו כדי שיהיה קידוש שם שמיים.

בתוך כך נודע ל'בחדרי חרדים', כי ב'דגל התורה' יוזמים כינוס רבבות ענק 'התקבצו' כדוגמת זה שהיה לפני הבחירות הקודמות בצומת הרחובות רבי עקיבא- השומר שיתקיים יומיים לפני הבחירות ביום ראשון ב' בניסן ברחובה של עיר בבני ברק בראשותם של גדולי ומאורי הדור.

בחירות בית הכנסת לדרמן הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד