י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במשך שנתיים

העיתונאי חושף: גנץ טופל אצל פסיכולוגית

העיתונאי בן כספית חושף בעיתון 'מעריב' מידע שעלול להביך את יו"ר 'כחול לבן': גנץ טופל על ידי פסיכולוגית ברמת השרון ואף נטל תרופות | הדיווח של כספית מעורר סערה ברשתות החברתיות

העיתונאי חושף: גנץ טופל אצל פסיכולוגית
בני גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

זה לא היה השבוע שבני גנץ ירצה לזכור בהיסטוריית חייו. אחרי הקלטה שדלפה לתקשורת שמדבריו הוא נשמע פרנואיד, הגיעו שני ראיונות מגומגמים שהעניק לשני ערוצים, כל אלה לא תרמו לאהדתו.

'הליכוד' רכב בתגובה על אותה פרנויה והבעות הפנים המוזרות של גנץ במהלך הראיונות ופרסם וידאו מכוער עד אכזרי בו נרמז כי האיש סובל מבעיות נפשיות ולכן אינו כשיר לכהן כראש ממשלה.

חשבתם שזה מרושע וצעד אחד רחוק מדי? העיתונאי בן כספית שאינו נמנה על אוהדי נתניהו, חושף בטורו השבועי ב'מעריב-סופשבוע' כי יש דברים בגו.

וכך כותב כספית; "בשבועות האחרונים הגיע אלי מידע שלפיו גנץ טופל על ידי פסיכולוגית ברמת השרון. על פי המידע, מדובר בטיפולים סדירים שהתקיימו במשך שנתיים או שלוש שנים ברציפות, לאחר שחרורו מצה"ל. שמה של הפסיכולוגית, אשת מקצוע מוכרת, שמור במערכת. על פי המידע, מדובר בטיפול פסיכולוגי אישי, שכלל גם מרשמים לתרופות".

מטה גנץ מסר בתגובה לעיתונאי: "מר גנץ מעולם לא טופל בפרוצדורה שציינת. מדובר בשקר גס, בוטה וחמור, שגורמים פוליטיים מנסים להזינו כפי שעשו במקרים אחרים ונתבעו מיידית בגין שקרים אלו. הפסיכולוגית האמורה היא יועצת ארגונית וככזו ליוותה עניינים עסקיים וארגוניים".

אולם עם זאת בן כספית ממשיך לדבוק בטיעוניו, "בדף הבית של אותה פסיכולוגית נאמר כי היא פסיכולוגית קלינית אך גם עוסקת בייעוץ למנהלים, הכשרת מנהלים בכירים, פיתוח ארגוני, מפתחת ובונה צוותי משימה ומלווה הנהלות בחברות גלובליות, ארגונים ציבוריים וביטחוניים. הגדרות עיסוקה מתאימות לגרסת מטה גנץ. הגיוני שרמטכ"ל משוחרר ייוועץ ביועצת ארגונית מהסוג הזה לקראת כניסתו לעסקים או לפוליטיקה, או גם וגם", כך כספית.

בני גנץ טיפול פסיכולוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד