י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשל ההסכם עם חמאס

האולטימטום שמציב בן-גביר לנתניהו • צפו

נציג 'עוצמה יהודית' באיחוד מפלגות הימין השמיע מתקפה חריפה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל הכוונה להגיע להסדר עם חמאס | במקביל, בנט תוקף את נתניהו על ביטול ישיבת הקבינט המדיני-בטחוני

האולטימטום שמציב בן-גביר לנתניהו • צפו
בן גביר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בצל הדיווחים על ניסיונות לתיווך מצרי כדי להגיע לסיכום עם החמאס על הפסקת אש למשך שנה ולרגיעה בגבול הדרומי שבין ישראל לעזה, נציג עוצמה יהודית יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט.

"מי שחותם על הסכם הפסקת אש עם החמאס - בוגד בתושבי הדרום וחיילי צהל", אומר בן גביר, שמעביר מסר לנתניהו "ביום כזה הייתי אומר לנתניהו; אדוני ראש הממשלה, אם אתה חותם על ההסכם, אין לך ממשלה".

איתמר בן גביר, נציג 'עוצמה יהודית' במפלגת 'איחוד מפלגות הימין' תקף אף חבר הקבינט יו"ר הימין החדש כשאמר, "אני לא בנט שחזק בדיבורים אני לא יצביע בעד ממשלה שעושה הסכמים עם החמאס".

בתוך כך, ישיבת הקבינט שתוכנן להתקיים ביום רביעי הקרוב בוטלה ללא הסבר, כאשר במקום כך תתקיים ישיבת סיעת הליכוד בהשתתפות חברי הכנסת והמועמדים ברמת הגולן.

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני ויו״ר הימין החדש, השר נפתלי בנט תקף ואמר כי, "ביטול הקבינט הביטחוני הוא הפקרת תושבי הדרום בשביל פוליטיקה".

לדבריו, "כשנופלים טילים על הדרום, תושבי הדרום וההגנה עליהם מפני רקטות לא יכולים להיות בני ערובה של קמפיין בחירות. נתניהו נמנע מכינוס הקבינט כי הוא יודע שבדיוק כמו במבצע להשמדת המנהרות בצוק איתן, אני אתנגד לעסקה מבישה עם חמאס".

איתמר בן גביר ישיבת קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד