י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
וכל אשר יעשה יצליח

בתלמוד תורה האשכנזי: גרינברג הבטיח מבנה חדש

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הגיע לבקר בתלמוד תורה 'שארית ישראל' בעיר ועמד על צרכי התלמוד תורה | גרינברג הבטיח מבנה חדש לתלמוד תורה | אחד המלמדים הוציא גיטרה ושר לראש העיר "וכל אשר יעשה יצליח" | צפו בתיעוד

בתלמוד תורה האשכנזי: גרינברג הבטיח מבנה חדש
רמי גרינברג בביקור בת"ת שארית ישראל צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית פתח תקווה ביקר בתלמוד התורה האשכנזי בעיר והבטיח מבנה חדש שיתן מענה לכל צרכי המוסד. לביקור התלווה הרב משה צלח, נציג תנועת ש"ס בפ"ת.

מנהל תלמוד התורה 'שארית ישראל' שבפתח תקווה, הרב יוסף פישר, הזמין את רמי גרינברג ר"ע פתח תקווה לביקור מקיף במוסד, שהתקיים ביום שישי האחרון, וטען שלמרות הבטחות חוזרות ונשנות במשך 20 שנה מצד נציגים וגורמים בעירייה, איש לא טרח לשפר את תנאי החיידר שמחזיק בכ-500 תלמידים.

את פני ראש העיר והרב צלח נציג תנועת ש"ס קיבלו ילדי הת"ת בריקוד מיוחד ואחד מהילדים העניק לראש העיר ציור מיוחד שאייר, לכבוד ביקורו.

לאחר מכן ערך הרב פישר לראש העיר ולרב צלח ביקור נרחב במבנה ובקראוונים והציג בפניהם את מצב הכיתות. ראש העיר שמע מהילדים כי הם מאוד מרוצים מהמוסד וביקשו שיפעל לטובתו.

באחת הכיתות הוציא הרב'ס גיטרה, והילדים פצחו בשירת "וכל אשר יעשה יצליח", כשהם מצביעים על ראש העיר רמי גרינברג.

בסיום הסיור ערך הרב פישר במשרדו, סקירה נרחבת על מצב המבנה והקראוונים ואמר לגרינברג כי איש לא עוזר למוסד למרות כל ההבטחות.

הרב פישר אמר כי לדעתו שיטת הפעולה שנוקט בה ראש העיר החדש, היא היחידה שיכולה להביא תועלת לכל תושבי העיר - גם החרדים שמתגוררים בה. לדבריו: "הדרך שבה ראש העיר עובד, היא הדרך הנכונה - לבוא לחתוך להקים ליזום ולהזיז דברים. קיבלנו פה הבטחות כבר מלפני 25 שנה, ואנחנו בטוחים שראש העיר הוא זה זז באמת יעזור".

בסיום הביקור הבטיח ראש העיר רמי גרינברג להנהלת התלמוד תורה, כי בתוך שנה וחצי עד שנתיים, הבניחן החדש יתחיל לקום. ראש העיר הסביר את מכלול הביורוקרטיות שיעמדו בפניו כדי להוציא את המיזם אל הפועל, אך הדגיש כי הוא כבר הינחה את כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה, לעמוד לימין המוסד ולפתור כל בעיה שתצוץ, כדי שבתוך זמן קצר יעמוד לרשות התלמוד תורה בנין חדש שיענה על צרכי המוסד.

מלשכת ראש העיר נמסר: כפי שראש העיר הדגיש מספר רב של פעמים; תושבי פתח תקווה כולם עומדים בראש מעייניו של ראש העיר, חרדים, דתיים, וחילונים. תלמוד תורה שארית ישראל הוא דוגמה מצוינת למוסד חרדי שהוזנח במשך עשורים רק בגלל שחלק מהנציגים החרדים בעיר פעלו לטובת מקורביהם בלבד.

ראש העיר מודה לתנועת ש"ס ויחד עם שותפיו ימשיך להוביל את המהפכה שהחל לטובת הציבור, וכל מנהל מוסד או תושב שיפנה אליו, יקבל את כל צרכיו כתושב העיר.

רמי גרינברג פתח תקווה תלמוד תורה שארית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד