י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפריצה האיראנית

בני גנץ דורש לחקור את ארגון הביון הישראלי

פרשת הפריצה האיראנית למכשיר הנייד של יו"ר כחול לבן, אינה יורדת מסדר היום. הפעם הגיע תורו של גנץ עצמו להעלות את הנושא, כאשר פנה לשב"כ בבקשה לחקור את 'המוסד' בחשד שהדליפו המידע לתקשורת כדי לפגוע בו פוליטית

בני גנץ דורש לחקור את ארגון הביון הישראלי
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר שמכשיר הטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן בני גנץ נפרץ על ידי האיראנים, הוא פנה לשב"כ בדרישה לחקור מי עומד מאחורי הדלפת הסיפור לעמית סגל, כאשר בידיו חשד חדש.

על פי לי הפרסום הערב (ראשון) של העיתונאי עמית סגל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ פנה בימים האחרונים לשב"כ בדרישה לחקור את 'המוסד' לתפקידים מיוחדים בחשד להדלפת המידע.

בכך, בני גנץ מסרב להוריד את פרשת הפריצה האיראנית למכשיר הנייד שלו מסדר היום וזאת לאחר שהאשים תחילה את ראש הממשלה בהדלפת המידע ונתניהו כזכור, בראיון ל'חדשות 12', הכחיש זאת בתוקף ואף אמר שלא ידע זאת לפני הפרסום של עמית סגל.

בשבוע שעבר בהקלטות שפורסמו שפורסמו בערוץ 13 האשים גנץ את הרוסים, בשיתוף פעולה פוליטי עם ראש הממשלה, לצד הטחת האשמה כלפי נתניהו, כי אילו היה יכול, היה מחסל אותו פיזית. לאור האשמות הקונספרטיביות שהפריח גנץ לאוויר, היו שטענו כי דבר זה מוכיח שהוא אינו יכול לעמוד במצבי לחץ ונדמה שבריאותו מתערערת.

בשבועות האחרונים, פרשת פריצת הטלפון עמדה בראש סדר היום, כאשר נתניהו האשים בין היתר את בני גנץ בכך שאם על הסלולרי שלו הוא אינו יכול לשמור, כל שכן הוא לא יוכל לשמור על המדינה.

השב"כ סירב להגיב לידיעה ומכחול לבן סירבו אף הם להתייחס לנושא.

מטעמו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו נמסר: "פורסם על ידי עיתונאים, שאינם בדיוק אוהדי הליכוד בלשון המעטה, שההדלפות על גנץ – לרבות בנושא הטלפון שלו - יצאו מהמטה של לפיד וגנץ. אני קורא ללפיד וגנץ לגלות אחריות, להתעשת, להיות ממלכתיים ולהשאיר את המוסד והשב"כ, מנדבכי ביטחון ישראל, מחוץ לפוליטיקה. יש לנו מספיק דברים לריב עליהם, לא על הגופים הנפלאים האלה".

המוסד בני גנץ איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד