י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גנץ ממשיך להסתבך

הקלטה: "באף אחד מהשלושה אני לא בטוח"

נראה שסאגת ההקלטות שנחשפות חדשות לבקרים מתוככי מפלגת 'כחול לבן' ממשיכה במלוא המרץ. היום נחשפה הקלטה ב'חדשות 13' בה נשמע יו"ר המפלגה, גנץ אומר כי יישב עם נתניהו בממשלת אחדות ובנוסף נשמע מטיח דברי ביקורת כלפי השלישייה המובילה את רשימתו

הקלטה: "באף אחד מהשלושה אני לא בטוח"
גבי אשכנזי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו״ר כחול לבן, הרמטכ״ל לשעבר, ממשיך להסתבך והערב (ראשון) מתפרסמות הקלטות נוספות בהן הוא נשמע מדבר על האפשרות של ממשלת אחדות בין ׳הליכוד׳ ל׳כחול לבן׳ כשעל הדרך הוא נשמע מבקר את שותפיו להנהגת המפלגה.

בהקלטות שפרסם העיתונאי ספי עובדיה, נשמע גנץ אומר: "נגיד שהוא (נתניהו) ינצח את הבחירות, שבוע אחרי זה טראמפ שם תכנית ועם ישראל מסתכל על בני גנץ ואומר 'בוא נאתרג את הנתניהו הזה', כי אחרת סמוטריץ' יהרוג לנו את האופציה האחרונה לעשות משהו".

"אז כשאני אגיע לרגע הזה״, אמר גנץ בפורום הסגור, ״אני צריך לראות. ואז אני אגיד לנתניהו 'סליחה, זה בלי סמוטריץ', זה בלי זה, זה בלי זה, זה כחול לבן-ליכוד, בוא נדבר. ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין ליכוד. אתה, מהיום שמתחיל המשפט שלך, נכנס לנבצרות של חודשיים עד שהמשפט שלך נגמר', לא יודע בדיוק מה, נוציא איזשהו סידור".

בהקלטה נוספת שהגיעה לידי 'חדשות 13' , גנץ התייחס למספר ארבעה ברשימתו, גבי אשכנזי ולראיון שהעניק ל'חדשות 12': "ראינו את הכתבה ביחד אצלו בבית, כל הארבעה. הוא היה נורא לחוץ לפני שזה שודר. הוא הזיע, מסכן. ממש הזיע. הוא היה הרבה יותר רגוע אחר כך, כי פרגנו לו".

גנץ התייחס לראיון שהעניק אשכנזי בו הוא פקפק באופציה שהוא יכהן כראש הממשלה: "מה שיש לי להגיד לו – אני אגיד לו בארבע עיניים. אני חושב שהוא לא היה בסדר, הוא (אשכנזי-א.ק.) היה צריך להגיד בני יהיה ראש ממשלה מצוין. הוא בתוך הסיפור הזה. כבר שנה וחצי הוא נערך לסיפור הזה. אני הצטרפתי אליו לאחרונה, אני אחריו. הוא יותר מתאים ממני בשלב הזה להיות ראש ממשלה ואחר כך נראה'".

גנץ אף התייחס באופן גלוי לדעתו על שותפיו להנהגה, לפיד, יעלון ואשכנזי כשאמר כי "באף אחד אני לא בטוח. באף אחד מהשלושה, אני לא בטוח. אני לא בטוח באף אחד".

גבי אשכנזי בני גנץ מפלגת כחול לבן ספי עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד