י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למען תנועת ש"ס

הכנות לקראת המעמד ההיסטורי של גדולי הדור

בימים אלו נערכות ההכנות האחרונות לקראת הכינוס ההיסטורי בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור הספרדים, שייערך השבוע ב'בנייני האומה' בירושלים

הכנות לקראת המעמד ההיסטורי של גדולי הדור
ההכנות לכינוס צילום: באד

בתנועת ש"ס נכנסים לישורת האחרונה לקראת הכינוס ההיסטורי והמרכזי שיתקיים ביום שלישי כ"ו אדר ב׳ במרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, במעמד מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור של ההנהגה הספרדית בראשות נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט"א.

הועדה המכינה שוקדת במשך שבועות ארוכים על ההפקה הלוגיסטית של הכנס ההיסטורי ולקליטתם של אלפי רבני הקהילות ומגידי השיעורים שיגיעו מכל רחבי הארץ.

בקדמת האולם בבנייני האומה תוצב בימת ענק, הכוללת עשרות מקומות ישיבה שעליה יסבו גלריה אדירה של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור הספרדים.

בימים אלו נכנסות משלחות בראשות ח"כ הרב יואב בן צור והרב משה אבוטבול לקודש פנימה להזמין את גדולי הדור להשתתף במעמד האדיר.

לכינוס הרבנים קדמו עשרות כינוסים בכל עיר ועיר כדי לגבש ולאחד את רבני קהילות הספרדיים לארגון גג אחד גדול שידאג לכל הצרכים של כל קהילה וקהילה. על המלאכה מנצחים ח״כ הרב ינון אזולאי והרב ישראל מאיר ריאני ראש ארגון 'בנועם'.

במהלך הכנס יקבלו אלפי הרבנים תעודה מוסמכת עם חתימתו של מרן נשיא מועצת החכמים. האירוע כולו יועבר בשידור חי בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. הועדה המכינה שוקדת בימים אילו על סידורי התחבורה והחניה לכלל הרבנים.

על פרטי המעמד הנוספים והוראות הסדרנים תבוא הודעה נפרדת.

בנייני האומה ש"ס יואב בן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד