י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הם מנסים לשווא"

דרעי: גם ללא הרוטציה, בני גנץ פסול • צפו

אם עד היום היה נראה, כי הוטו החרדי הוא דווקא נגד יאיר לפיד ובאם בני גנץ ומפלגתו 'כחול לבן' יבטלו הרוטציה עם לפיד ישנה היתכנות לקואליציה משותפת. היום חושף עיתונאי 'כאן 11' עקיבא וייס הקלטה ובה נשמע דרעי מטיל וטו גם על גנץ עצמו

דרעי: גם ללא הרוטציה, בני גנץ פסול • צפו
לפיד מסתודד עם דרעי במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד נראה כי הוטו החרדי כנגד בני גנץ הוא רק בשל הרוטציה עם יאיר לפיד על תפקיד ראש הממשלה, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מחריף את הטון בהתנגדות לא רק נגד לפיד אלא גם נגד גנץ עצמו כל עוד הוא חבר במפלגה עם לפיד ומצהיר, כי גם עם ביטול הרוטציה - הם עדיין לא ישבו עם גנץ בקואליציה.

בצילום וידיאו שחשף הערב (ראשון) העיתונאי עקיבא וויס ב'כאן 11', נשמע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מצהיר כי לא ישב בקואליציה עם בני גנץ גם אם תבוטל הרוטציה עם לפיד על ראשות הממשלה.

על פי הפרסום של וייס, בכנס בחירות של ש"ס היום בחדרה, אמר דרעי: "הם מנסים לשווא. יבטלו את הרוטציה. ורק גנץ יהיה, לא יהיה לפיד. חושבים שזה אולי יעזור יותר שאנחנו נתמוך בהם. רבותיי, זה לא יעזור, כל עוד שהחיבור הזה, לפיד וגנץ, ביחד, אנחנו לא נשב".

"לא משנה, לא נשב איתם בממשלה", הבהיר דרעי באופן שאינו משתמע לשני פנים כשלדבריו "אסור לבזות אותו (את בני גנץ א.ק.), אבל ברגע שלצערי הרב ה'יהודי' הזה, עם כל הזכויות שלו, החליט לאמץ את כל המצע של לפיד והחליט להיות 'יש עתיד', לתת ל'יש עתיד' לגדול ולשלוט על המפלגה שלו, הוא אימץ את כל המצע שלהם. אנחנו בשום אופן שבעולם לא נשב איתו".

מוקדם יותר היום, התראיין דרעי לתחנת הרדיו 103FM ונשאל לגבי דעתו על התקפות הליכוד כלפי הרמטכ"ל לשעבר: "דעתי שלילית מאוד על הקמפיין אבל מי יישמע אותי. מישהו ישכנע אותי שגנץ באמת לא שפוי? הוא היה רמטכ"ל ותרם את כל חייו, אני חושב שהוא עשה טעות גדולה שחבר ללפיד אך בין זה לבין ללעוג עליו יש הבדל".

כאן 11 אריה דרעי בני גנץ עקיבא וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד