ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הבת הגיעה חבולה לבית הספר

חשד: אב התעלל ותקף את ילדיו במשך שנים

אב למשפחה מרובת ילדים, חשוד כי במשך שנים התעלל קשות ב-12 מילדיו • בין ההתעללויות המתוארות, הכאה באמצעות מקל תוך גרימת חבלות קשות על גופם של העוללים וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים • גם האם שהיתה אמורה להגן על ילדיה, נחקרה במשטרה

חשד: אב התעלל ותקף את ילדיו במשך שנים
ילדים. אילוסטרציה צילום: unsplash

הותר לפרסום: אב בשנות החמישים לחייו, תושב ירושלים, החשוד במסכת תקיפה והתעללות במשך תקופה של יותר משני עשורים, וזאת ביותר מעשרת ילדיו הקטינים נעצר, האב איים ותקף במקל ובמספריים, וגרם חבלות קשות ליותר מעשרה מילדיו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי לפני כשלושה שבועות, אחת מבנותיו הגיעה לבית הספר כשהיא חבולה, ובעקבות כך הועבר דיווח למשטרה, שם נפתחה חקירה סמויה ומאומצת, בסיומה נעצר החשוד ביום ראשון שעבר.

החשוד הובא לחקירה בתחנת משטרת מוריה, שם הוא נחקר בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע, תקיפה הגורמת חבלה על יד אחראי ועבירות נוספות. החקירה מלווה על ידי גורמי הרווחה. זאת, לאחר שכ-12 מילדיו מסרו עדויות לחוקרי ילדים.

במהלך החקירה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה לכאורה, שנמשכה יותר משני עשורים ונשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק אותם. במהלך החקירה, כך על פי הודעת המשטרה, נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב, אליה על פי החשד נחשפו ילדיו במשך שנים וכללה הכאת הילדים באמצעות מקל תוך שגרמו לחבלות קשות על גופם וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים.

חקירת המשטרה נוהלה בתיאום עם משרד הרווחה ובתיאום על פרקליטות מחוז ירושלים, ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וזאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר. ל'בחדרי חרדים' נמסר כי אשתו של החשוד, אם הילדים, נחקרה אף היא בחשד לאי דיווח לרשויות על המעשים החמורים.

מעצרו של החשוד הוארך בשבוע שעבר והיום ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ומעצרו של החשוד הוארך שוב עד ליום חמישי, לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

עו"ד ליאור פרץ, פרקליטו של החשוד, אמר ל'בחדרי חרדים' כי הבוקר הוגשה הצהרת תובע בתיק, כשכתב האישום צפוי להיות מוגש ביום חמישי. "על אף שבדיוני המעצר היה ניסיון לצייר תמונה קשה וחמורה, מהיכרותי את התיק אני סבור שכתב האישום יצמצם אותו למימדיו האמיתיים" אמר.

עו"ד ליאור פרץ

"המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם, שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם" נמסר מהמשטרה.

התעללות בילדים פגיעה בילדים משפחה מרובת ילדים מעצר חשוד הצהרת תובע עוד ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד