י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נכריע בעצמנו"

יו"ר המפלגה הדתית: הרבנים לא יקבעו לנו

אם חשבתם שעם עזיבת בנט ושקד את 'הבית היהודי' המפלגה חזרה לימיה של המפד"ל, טעיתם כנראה • יו"ר המפלגה המחזיק בתואר "רב", מבהיר כי הרבנים לא יקבעו ולא יתערבו בהחלטות המפלגה

יו"ר המפלגה הדתית: הרבנים לא יקבעו לנו
הרב רפי פרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הרבנים הם לא מחוץ לתחום, יש להם הרבה הרבה חשיבה שאני מאוד מעריך ומוקיר. אבל הם לא יישבו ויגידו לי מה סדר היום שלנו. אנחנו ניפגש איתם מעת לעת כדי לשמוע את הרעיונות הכלליים, אבל את ההכרעות הפוליטיות ודאי שאנחנו נכריע בעצמנו. ואם יהיו סוגיות קריטיות שמשלבות ליבון הלכתי, גם זה יעשה", כך אמר יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ.

את הדברים אמר בכנס סגור בעיר מודיעין, לאחר שנשאל, האם לאחר עזיבת נפתלי בנט ואיילת שקד, המפלגה עדיין כפופה לעמדת והחלטת הרבנים, כך מדווח ב'כאן חדשות'.

יצוין כי בשבת האחרונה שהה יו"ר 'הבית היהודי' בעיר גבעת שמואל. הוא סובב בין בתי הכנסת ועודד את המתפללים להצביע עבור מפלגתו. 

אחת השאלות הקשות שנשאל, היתה למי הצביע בבחירות לרבנות הראשית. נציין כי בתקופת הבחירות לרבנות הראשית היה פרץ חבר בוועדה הממנה את הרבנים הראשיים מתוקף תפקידו אז כרב הצבאי הראשי, במערכת הבחירות ההיא התמודדו שני רבנים חרדים שניצחו בסופו של דבר, מול שני רבנים מהציונות הדתית הרב דוד סתיו יו"ר ארגון צהר והרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת.

הרב פרץ שככל הנראה נלחץ מן השאלה, השיב "זה היה בחירות חשאיות, אז לא אגלה", כך פרסם העיתונאי עקיבא נוביק מ'חדשות 13' בטוויטר.

ואם כבר הזכרנו את המפלגה, נציין כי בכל הסקרים 'איחוד מפלגות הימין' מקבל מספר מנדטים נאה וברובם מקבל יותר ממפלגת 'הימין החדש' של נפתלי בנט ואיילת שקד.

הרב רפי פרץ הבית היהודי רבנים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד