י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שאלות השאלות: האם עדיף לקנות רכב או לעשות ליסינג

אחרי חודשים של שיעורי נהיגה ולימודי תיאוריה, הרגע שקיבלתם את הרישיון סוף סוף הגיע. עם זאת, רוב בעלי הרישיון אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש. כיום, אתם יכולים להגשים את החלום ולקנות אוטו מהניילון עם הריח החדש

שאלות השאלות: האם עדיף לקנות רכב או לעשות ליסינג
רכב חדש צילום: pixsabay

רכישת רכב חדש עלולה להיות משימה קשה ומאתגרת עבור אנשים רבים בגלל סיבות שונות. לדוגמא, רכישת רכב הדורש תחזוקה רבה, עשויה להעלות את ההוצאות החודשיות של האדם הרוכש אותו. על מנת לאפשר לכם לרכוש רכב חדש, בחרו באופציה הטובה ביותר, ליסינג פרטי. מומלץ לבחור בחברה העוסקת בתחום זה, וכך תאפשרו לכם לא לוותר על החלום של השגת רכב חדש. כך ניתן לקנות רכב בתקציב המתאים לכל כיס. ובכן, אינכם צריכים להוציא סכומי כסף גבוהים כדי ליהנות מנסיעות ברכב חדש משלכם. כדי להבין את נושא זה, אנו נפרט מהו ליסינג פרטי ונענה על שאלה שרבים שואלים, האם עדיף לקנות רכב או לעשות ליסינג פרטי?

מהו ליסינג פרטי וכיצד הוא עובד?

אחרי חודשים של שיעורי נהיגה ולימודי תיאוריה, הרגע שקיבלתם את הרישיון סוף סוף הגיע. עם זאת, רוב בעלי הרישיון אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש. כיום, אתם יכולים להגשים את החלום ולקנות אוטו מהניילון עם הריח החדש. ובכן, ליסינג פרטי מאפשר לכם לבחור רכב חדש ולרכוש אותו.

ליסינג פרטי עובד כך שתשלמו אחוז של הרכב, ולאחר מכן אתם יכולים לשלם את יתר הסכום בתשלומים, במשך תקופה עד 48 חודשים. כך, יש אפשרות לשלם כל חודש סכום מינימלי וליהנות מרכב חדש.

בנוסף לכך, ליסינג פרטי מעניק לכם אפשרות לרכוש את הרכב, בתום התקופה, במחיר נמוך יותר. הנכם גם יכולים לעשות טרייד כלומר, לקבל מקדמה עבור עוד רכב, וכך תוכלו לקבל רכב חדש או גדול יותר וכדומה.  

להלן, חלק מהיתרונות הרבים עבור ליסינג פרטי:

  • ניתן לרכוש רכב חדש באמצעות תשלומים, כך שמבחינה כספית יש אפשרות טובה יותר המתאימה לכל תקציב ולכל כיס.
  • רכישת רכב על ידי ליסינג פרטי מאפשרת לכם להחליף את הדגם או החברה של הרכב לאחר תום תקופת התשלומים. כך, הנכם נהנים מרכב חדש ואיכותי יותר.
  • לסיום, ליסינג פרטי כולל מרחב גדול של רכבים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות. כל אחד יכול לבחור את הרכב החדש לפי הצרכים שלו.

רכישת רכב חדש ללא ליסינג פרטי

מעט אנשים יכולים לרכוש רכב חדש ללא ליסינג פרטי, וגם אם כן, הם נתקלים בבעיות. ובכן, רכישת רכב חדש מצריכה סכום התחלתי גדול. לאחר תקופה, הרכב נוסע רבות על הכביש, ועלולות להיווצר בו תקלות שונות. מהרגע שאנו רוכשים רכב חדש, הוא מאבד את ערכו וכך אתם עלולים לאבד סכומים כספים, בין אם יש צורך בתיקון ובין אם אתם מעוניינים למכור אותו.

כיצד בוחרים בחברת ליסינג פרטי?

על מנת לבחור נכון, ניתן קודם להשוות בין חברות רבות הקימות בתחום זה. יש אפשרות למצוא אתרים המשווים את המחירים של רכבים. בנוסף, מומלץ לברר אלו רכבים החברה מעניקה, אם הינם מתאימים עבורכם וכדומה. יש לבחור בחברה מקצועית המעניקה שירות איכותי עבור לקוחותיה.

מומלץ להגיע באופן פיזי אל החברה, על מנת לברר מה כולל הליסינג, מתי תקבלו את הרכב, מה מספר התשלומים וכדומה. 

האם עדיך לקנות רכב או לעשות ליסינג פרטי?

כמו שנאמר, קניית רכב חדש דורש סכום גבוה שלא כל יכול להרשות לעצמו. עם זאת, גם אם אדם בעל סכום זה, רצוי לרכוש את הרכב בליסינג פרטי. ובכן, תוכלו לקבל מדי חודשים רכב חדש יותר, וליהנות כל פעם מחדש מחויה זו.

אפשר לענות על שאלה זו ולסכם בכך שליסינג פרטי עדיף, מכל הבחינות, על רכישת רכב חדש.

ליסינג פרטי ליסינג רכב רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד